וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לשחקנים: "מי שרוצה להיות בבית"ר צריך למות כדי להיות פה"

29.8.2020 / 22:44

יוסי מזרחי העביר את האימון והבעלים פנה לשחקנים: "הצוות המקצועי סיים את דרכו, אבל האחריות היא קודם כל עליכם". איינבינדר שוב לא בסגל. בכורה לעידו שחר בהפועל חיפה (א', 20:15, ספ' 4)

מחזור 1הסתיים30/08/2020
הפועל חיפה
    0
    • (90) קונסטנטין
    בית"ר ירושלים
    עידן ורד לאחר הדחתה של בית"ר ירושלים מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

    הפועל חיפה

    אחרי האכזבה ממשחקי ההכנה, בהפועל חיפה מקווים כי בליגה הדברים ייראו שונים כבר מחר (ראשון, 20:15, ספורט 4) במחזור הפתיחה מול בית"ר ירושלים. המאמן חיים סילבס אמר לשחקניו: "דווקא בגלל ההדחה מאירופה בית"ר יבואו דרוכים ומפוקסים יותר". בצד המקצועי המאמן שם דגש על עידן ורד ואלירן עטר בצדדים והעליות התכופות של המגנים אורן ביטון ושי קונסטנטין. עידו שחר, שהגיע כמושאל ממכבי תל אביב, תורגל ב-11 במהלך השבוע וההתלבטות היא בינו לבין גל אראל.

    דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
    נו, זה מקצועי? דן איינבינדר/סוכנות ג'יני

    בית"ר ירושלים

    יוסי מזרחי העביר הערב את אימון בית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל. על פי החלטת המועדון, דן איינבינדר ואור זהבי לא נכללים ב-20 כחלק מהרצון להראות להם את הדרך החוצה. יחד עם זאת, דברים עשויים להשתנות לאחר מינוי צוות מקצועי חדש.

    הבעלים משה חוגג דיבר בפני השחקנים ובין היתר אמר להם: "מי שלא רוצה להיות פה שלא יהיה פה. מי שרוצה להיות בבית"ר צריך למות כדי להיות פה, הצוות המקצועי סיים את דרכו אבל האחריות היא קודם כל עליכם, לאף אחד אין חסינות". חוגג הוסיף וביקש מהשחקנים לתת את הכול מחר כדי לפתוח את העונה עם ניצחון.

    בתוך כך, הדובר אסף נחום קיבל הוראה להיכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה. הבעיה שהוא נחשף לפני 11 יום, בעוד שהחולה נדבק רק לפני ארבעה ימים.

    עוד בוואלה!

    שברים סביב לה: על שרשרת הטעויות האחרונה של משה חוגג

    לכתבה המלאה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: חיפה

    חוגג פתח ואמר: "מתחילים מחר את הליגה, אני אפתח את הכיס עוד, למרות שאחרי המשחק לא רציתי. ההחלטה שלי לגבי רוני נובעת בעיקר מרגעי אמת. אין לי ספק שהוא מאמן מצוין, כולם אמרו את זה וגם אתם. לרגעי האמת אתם חייבים להגיע, ולא הגעתם. אני משקיע הרבה יותר לב מכסף. אין לכם מושג כמה אני שמח בניצחון שלכם. אין שום דבר שמטריף אותי כמו הפסד. אם אני משקיע לב, נשמה וכסף בקבוצה הזאת אני רוצה להיות שלם עם ההחלטות על שחקנים שיש פה. נרגעתי בשבת. אנחנו נחזק את הקבוצה איפה שצריך כדי שנעשה עונה טובה יותר מהקודמת. יש כל כך הרבה כישרון בקבוצה הזאת.

    "מחר תתחילו את הליגה. הסטירה הזאת יכולה לרסק אותנו או לקחת אותנו חזרה למעלה. אם נוריד את הראש, נקבל בראש. אנחנו צריכים להראות שאנחנו פה מחר. נתתם שלושה שערים בגביע הטוטו, אמנם זה לא הרבה, אבל כל גול היה בצבע. שערים סופר איכותיים. שערים נהדרים. אני מבקש החל מעכשיו לעשות סוויץ' אגרסיבי מאוד, כמו חיות. אם תרוצו יותר מהם ננצח.

    "אם אנחנו מחר נרוץ יותר, מדד אחד שנראה כמה. אני רוצה לראות אתכם מחר רצים. אם נקבל גול, אתם יכולים לתת חמישה חזרה. אם תבעטו 15 פעם ומעלה לשער, אתם תבקיעו. רציתם הגנה שתתן ביטחון, יש כזאת. תשאירו את הכל על המגרש, לא יקרה כלום. אני רוצה אופי רע".

    לאחר מכן הוסיף היו"ר, אלי אוחנה: "בשנתיים, שלושה מאמנים סיימו את עבודתם שלא בצורה טבעית. אני אומר לכם, את כל האחריות מטיל עליכם. זה משחק שגם בלי מאמן אתם צריכים לקחת. איפה הרצון והאכפתיות? אם לא משקיעים מהרגע הראשון, זה לא יקרה. תסתכלו במראה. תנו את הכל. זה משחק מאוד מאוד חשוב מחר. בואו נהיה קבוצה שרצה, שעושה מה שצריך. יש משמעות לפיזיות".

    משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
    "אם אני משקיע לב, נשמה וכסף בקבוצה הזאת אני רוצה להיות שלם עם ההחלטות על שחקנים שיש פה". חוגג/קובי אליהו

    טריוויה

    * עד כה היו 89 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 28:32 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * מאז ה-0:4 הזכור בספטמבר 2016, הפועל חיפה אירחה את בית"ר ירושלים עוד שש פעמים בליגה ולא הצליחה לנצח (שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

    * 25 שנה חלפו מאז הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור הראשון של העונה. בית"ר ירושלים ניצחה אז 1:2 בטדי, כשסטפן שאלוי במספרת (74) והמחליף סהר סעדו (90) הפכו אחרי שער של עמיר תורג'מן (70).

    * בשמונה השנים האחרונות, בית"ר ירושלים פתחה עונה עם ניצחון רק פעם אחת (0:3 על מכבי תל אביב ב-2017/18) ואילו הפועל חיפה החלה את כל שלוש העונות האחרונות עם ניצחון במחזור הראשון של ליגת העל.

    * בית"ר הייתה הקבוצה היחידה שלא ספגה שער בארבעת משחקי גביע הטוטו.

    * הפועל חיפה דייקה בכל 16 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016. על 11 מהם חתום גל אראל.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully