וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי חיפה: בכר מתלבט בין וילדסחוט ושועה

29.8.2020 / 11:31

המאמן עדיין לא החליט סופית על המערך במחזור הפתיחה (ראשון, 20:30, ספורט1). במועדון טוענים: המשחק מול ז'לייזניצ'אר ייערך בישראל

מחזור 1הסתיים30/08/2020
הפועל חדרה
  • מרשל (36)
2:1
  • (7) רוקאביצה
  • (26) רוקאביצה
מכבי חיפה
מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת ז'לייזניצ'אר/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל חדרה

יממה לפתיחת העונה של הפועל חדרה ולמועדון אין עדיין אישור לשתף את עבדאללה ג'אבר. התאחדות הכדורגל הפלסטינית לא שולחת את השחרור הבינלאומי שלו, ובקבוצה הישראלית כבר שיגרו מכתב לפיפ"א בו פירטו את הסיבות לאי שחרורו של המגן השמאלי וטענו לסכסוך פוליטי שמעכב את הביצוע. בקבוצה גם ביקשו את התערבות ההתאחדות בישראל כדי לסייע להם. ג'אבר כבר שיחק במדי הפועל חדרה במחזורי גביע הטוטו, אבל אז עשה זאת כנבחן. אם שלא יהיה שינוי עד מחר, יפתח במקומו נועם כהן.

בהפועל חדרה מאמינים בכוחם להפתיע כבר במחזור הפתיחה את הטוענת לכתר. סגל הקבוצה התחדש בהרבה שחקנים זרים מעניינים והבלם הזר ג'ונתן סיסה חזר למרכז ההגנה אחרי פציעה ממושכת. בשער רצתה הקבוצה את יואב ג'רפי אבל קיבלה את רובי לבקוביץ' הוותיק שחוזר מהונגריה.

שחקן הפועל חדרה עבדאללה ג'אבר. שלומי גבאי
בגלל סכסוך פוליטי. עבדאללה ג'אבר/שלומי גבאי

מכבי חיפה

במכבי חיפה רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין אחרי שהפסידו בגביע הטוטו להפועל באר שבע בשבת שעברה ולא היו יכולים לתקן את הרושם מול ז'לייזניצ'אר כיוון שהמשחק נדחה. המאמן ברק בכר צפוי לערוך שינויים בהרכב כאשר נטע לביא יחזור ל-11 במקום מוחמד אבו פאני וסתיו נחמני יפנה את מקומו ליאניק וילדסחוט או ירדן שועה - אחד מהם יפתח לצד ניקיטה רוקאביצה שלא שיחק במשחק האחרון. המאמן עדיין מתלבט באשר למערך איתו יפתח מחר ועל פי החלטתו יבחר בין וילדסחוט לשועה.

"מאוד רצינו כבר להתחיל את המשחקים באירופה, הרגשתי שהשחקנים מאוד מוכנים וחדורים לקראת המשחק הזה, אבל מה שלא בשליטתנו אין מה לעשות", אמר בכר. "בכל משחק יש התרגשות, בטח כשזה משחק ליגה ראשון. הפועל חדרה התחזקה יפה מאוד, נצטרך להתכונן בצורה הכי טובה ולנצח".

בקבוצה הגיבו הבוקר לטענת ז'לייזניצ'אר, לפיה המשחק הדחוי ייערך ב-12 בספטמבר, ואמרו: "בהמשך לפרסומים השונים, הבהרה: אופ"א אכן אישרה את קיום המשחק בישראל אך ביקשה את שני המועדונים לקבוע, תאריך חדש אשר לא יהיה מאוחר מה-12 בספטמבר. התאריך הסופי טרם נקבע".

עוד בוואלה!

חושבים שאתם מומחי ליגת העל? נסו לזהות את 14 השחקנים הללו

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה. דני מרון
יפתח במחזור הפתיחה? ירדן שועה/דני מרון

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה את הפועל חדרה בשני המפגשים בעונה שעברה והפסידה לה פעמיים בפלייאוף העליון ב-2018/19, כשבעצם כל שבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות הוכרעו. התיקו האחרון היה 0:0 בליגה הארצית בנובמבר 1980.

* הפעם האחרונה שמכבי חיפה ניצחה משחק חוץ במחזור הפתיחה הייתה בנתניה. זה אמנם היה בקופסה ולא באצטדיון החדש בו תתארח הפעם אצל חדרה, כאשר ויאם עמאשה הפך אז לבדו את התוצאה עם רביעייה שקבעה 1:4 באוגוסט 2011.

* כל ארבעת משחקי גביע הטוטו של מכבי חיפה הסתיימו בתוצאה זהה של 0:1. פעמיים היא ניצחה ופעמיים הפסידה.

* שרון מימר, ששימש כעוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע, לא הצליח לנצח אותו ב-10 מפגשים, כמאמן של ארבע קבוצות שונות. בכר ניצח שמונה פעמים עם הפועל באר שבע, ועוד שני משחקים הסתיימו בתיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully