וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודע איך ניצחתי": נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר טורניר סינסינטי

המדורג ראשון סבל מכאבים בצוואר וחזר מפיגור מערכה ל- 6:4, 4:6, 6:7 על באוטיסטה אגוט. יפגוש את ראוניץ' בגמר. אוסקה בגמר הנשים

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

טורניר סינסינטי אשר נערך בשנה הזו בניו יורק מגיע לישורת האחרונה, כשהבוקר (שבת) נקבעו הגמרים בגברים ובנשים.

גברים:

בתום דרמה גדולה, הצליח נובאק דג'וקוביץ' להעפיל הלילה (בין שישי לשבת) לגמר. המדורג ראשון מצא עצמו בפיגור מערכה, סבל מכאבים חזקים בצוואר, ובכל זאת התגבר על המדורג שמיני רוברטו באוטיסטה אגוט עם 6:4, 4:6, 6:7 (0), במשחק שארך שלוש שעות ודקה.

"זה היה משחק מוזר מאוד", הודה הסרבי, שמחזיק במאזן של 22 ניצחונות ואפס הפסדים השנה. "אני לא יודע איך ניצחתי אותו, למען האמת. הוא היה עדיף עלי". אם יזכה בטורניר, ישווה דג'וקוביץ' את שיאו של רפאל נדאל, עם 35 תארי מאסטרס 1,000. כדי לעשות זאת, יצטרך להתגבר על מילוש ראוניץ', הפתיע בחצי הגמר השני את סטפנוס ציציפאס עם 6:7 (5), 3:6. ראוניץ' הפסיד בכל עשרת מפגשיו עם דג'וקוביץ' עד כה.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
כמה שזה היה קשה. דג'וקוביץ'/רויטרס

נשים:

לאחר שעוררה דרמה גדולה, עלה בסופו של דבר נאומי אוסקה (4) למפגש חצי גמר טורניר סינסטיטי מול אליסה מרטנס (14) וניצחה אותה בשתי מערכות. בעוד במערכה הראשונה זה הלך לאמריקאית-יפנית בקלות, כשניצחה 2:6, במערכה השנייה נדרשה לשובר שוויון כדי לגבור בסופו של דבר על הבלגית 2:6, 6:7 (5). כזכור,לאחר שניצחה ברבע הגמר אמרה אוסקה כי תחרים את מפגש חצי הגמר בגלל האלימות המשטרה בארצות הברית נגד האזרחים האפרו-אמריקאים. אוסקה חזרה בה בסופו של דבר, ותפגוש בגמר את ויקטוריה אזרנקה המפתיעה.

ויקטוריה אזרנקה הלא מדורגת הפתיעה של ג'והאנה קונטה הבריטית המדורגת שמינית, והיא תפגוש בגמר את נאומי אוסקה. הכול הלך כמתוכנן מבחינת הבריטית, שניצחה 4:6 את המערכה הראשונה, אך הבלארוסית הפכה בעזרת 4:6, 1:6 מוחץ בשתי המערכות שלאחר מכן ושלחה את קונטה ההמומה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully