וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: סבאס פנטלידיס אחד המועמדים לאימון בית"ר

בתקשורת היוונית מדווחים כי מאמן אטרומיטוס בעונה החולפת עשוי להיות זה שיחליף את רוני לוי כמאמן הקבוצה מהבירה. אימן גם באריס

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

האם בית"ר ירושלים כבר מצאה מחליף לרוני לוי? באתר היווני Sportime טוענים כי המאמן היווני סבאס פנטלידיס, שאימן בעונה החולפת באטרומיטוס מועמד לאימון הקבוצה. המאמן בן ה-55 שאימן בעונה החולפת את טל כחילה שגדל בבית"ר, מעולם לא המשיך לעונה נוספת במועדונים בהם עבד. בעונת 2018/19 אימן את אריס סלוניקי.

בבית"ר עדיין מחפשים מאמן חדש לאחר שמוקדם יותר היום (שישי) הודיעה הקבוצה על פיטוריו של המאמן רוני לוי לאחר ההדחה המאכזבת אתמול במוקדמות הליגה האירופית מול טאוטה האלבנית. בעקבות המהלך בחר מנהל הקבוצה יוסי בניון להתפטר מתפקידו, זאת כשביום ראשון הקבוצה תפתח את העונה בליגת העל במשחק חוץ מול הפועל חיפה.

המאמן סבאס פנטלידיס עם מאמן פ.ס.ו איינדהובן מארק ואן בומל. GettyImages
יחליף את רוני לוי? פנטלידיס עם מארק ואן בומל/GettyImages

חלק מהמועמדים שהוזכרו לקבל את המושכות לאימון הקבוצה הם הצמד סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שאימנו ביחד את הקבוצה בעונת 2015/16, ובארבע העונות האחרונות אימנו במכבי נתניה. מי שעשוי לעמוד על הקווים במשחק הליגה מול הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל הוא מאמן קבוצת הנוער יוסי מזרחי.

בנוסף הודיעה הקבוצה לשחקנים כי היא קונסת אותם ב-20 אחוז מתוך סך המשכורת של חודש אוגוסט. באירגון השחקנים הגיבו בביקורת רבה על המהלך, שהפך לחריג בנוף הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully