וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אם חדרה לא תהיה בקרבות ההישרדות זו תהיה עונה טובה"

המאמן מתכונן לפתיחת העונה, פלקושצ'נקו לקראת מכבי חיפה: "מרגש, אבל אני יודע לעשות הפרדה". השחרור של ג'אבר טרם הגיע

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

הפועל חדרה עסוקה בהכנות האחרונות לעונת 2020/21 ולמשחק נגד מכבי חיפה במחזור הפתיחה (יום ראשון, 20:30). היום המאמן שרון מימר והקשר מקסים פלקושצ'נקו דיברו לקראת ההתמודדות.

"בסך הכול המצב שלנו טוב מאוד. אחרי שהחלפנו 16 שחקנים חדשים בסגל ובעקבות הבידוד של השחקנים הזרים, הצלחנו הצוות שלי ואני להביא את רוב הקבוצה לכושר משחק טוב ביחס לשלב הזה של העונה", אמר מימר, "ברור לכולם שזה לא קל להחליף כמות כזו של שחקנים. הקבוצה מתחברת מיום ליום ועם הסבלנות הנכונה אין לי ספק שתהיה לנו קבוצה חזקה".

המאמן המשיך: "הציפיות הקבועות של חדרה, לבוא צנועים ולעבוד קשה במגרש ולא לקשקש מחוץ למגרש. אם חדרה לא תהיה בקרבות ההישרדות זו תהיה עונה טובה. מכבי חיפה? אין ספק שאנחנו משחקים מול קבוצה מהאיכותיות שיש לנו בליגה. יריבה קשה מאוד ומסוכנת, נצטרך לעשות את הדברים בצורה הכי מדויקת ומחויבת, בהגנה וגם בהתקפה".

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה במחווה לג'ורג' פלויד. שלומי גבאי
נמצא שלילי וחזר לאימונים. זלקה/שלומי גבאי

הקשר מקסים פלקושצ'נקו לקראת המפגש מול האקסית: "מרגש אותי לפגוש את מכבי חיפה כבר במשחק הראשון, אבל אני רוצה לנצח בדיוק כמו שארצה לנצח כל יריבה אחרת. אני מכבד את מכבי חיפה, אבל יודע לעשות את ההפרדה".

פלקושצ'נקו הוסיף: "ברמה האישית כמובן שאשמח לעשות מספרים גבוהים בשערים ובישולים. ברמה הקבוצתית אני מאוד מקווה להגיע עם חדרה למקום הכי גבוה שאפשר ואני בהחלט מאמין שעם הקבוצה שבנו פה, אפשר להגיע גבוה".

בהתאם להנחיות החדשות שפורסמו אתמול על ידי מנהלת הליגה ומשרד הבריאות, הקפטן מנשה זלקה, שנחשף לחולה מאומת, ביצע בדיקת קורונה, נמצא שלילי ולכן חזר לאימונים. במקביל הוא ישלים את הבידוד הביתי עד ה-1.9 תוך יציאה לאימונים והמשחק ביום ראשון. עדיין אין תשובה של פיפ"א בנוגע לעבדאללה ג'אבר, ובשלב זה השחקן לא קיבל עדיין אישור להעברה בינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully