וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון מגבירה את המאמצים להחתמת שלווין מאק

28.8.2020 / 12:02

אקס הפועל ירושלים דורש סכומים גבוהים, אולם בסביבת המועדון עדיין אופטימיים לגבי האפשרות שהפערים בין הצדדים יצומצמו

אדם אריאל בהפועל ירושלים/עמוד הפייסבוק של הפועל ירושלים

מכבי ראשון לציון מחפשת את החלק שישלים את הסגל לקראת העונה הבאה, ובימים האחרונים מפעילים הכתומים לחץ על הגארד האמריקאי שלווין מאק ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים. מאק מבקש לא מעט כסף באופן יחסי, אך בשל שוק השחקנים הבעייתי, בסביבת המועדון אופטימיים כי יצליחו לצמצם את הפערים ולהביאו לעיר היין.

מאק (30, 1.91), הבחירה ה-34 בדראפט 2011, שיחק שמונה עונות ב-NBA בשבע קבוצות שונות ושיחק בסך הכל 456 משחקים בליגה הטובה בעולם. הוא היה חלק משמעותי בקבוצה הטובה של אטלנטה באמצע העשור הקודם, ועונת השיא שלו הייתה עונת 2015/16 כשב-28 משחקים ביוטה רשם 12.7 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ שעבר בחר לצאת לאירופה, חתם במילאנו, אך לא בלט ועזב במהלך העונה להפועל ירושלים במדיה שיחק שבעה משחקי ליגה ורשם 12.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. למרות זאת הוא בחר שלא לשוב לישראל אחרי פגרת הקורונה.

שלווין מאק שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יחזור לישראל למרות הפערים הכספיים? שלווין מאק/ברני ארדוב

ראשון לציון תשחק גם בעונה הקרובה ביורוקאפ, כשהמשחקים מתוכננים להפתח בסוף חודש ספטמבר. הסגל של גיא גודס כולל נכון לעכשיו את הזרים דריל מונרו, שון ארמנד ואקיל מיטשל לצד הישראלים נועם דוברת, גולן גוט, נועם אביבי, עידו פליישר, נמרוד טישמן וטל פלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully