וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה מדווחים: "פנרבחצ'ה תודיע על החתמת ערן זהבי בקרוב"

העסקה הולכת ומתקרבת: אחרי השיחה עם רוברטו קרלוס, ב"הורייט" מספרים ש"המגעים בין הצדדים קונקרטיים". אם וכאשר זהבי יחתום בקבוצת הפאר מאיסטנבול, הוא כנראה יצטרך לוותר על המספר 7

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

בתקשורת הטורקית ממשיכים לדווח גם הבוקר (שישי) שערן זהבי מתקרב לחתימה בפנרבחצ'ה וב"הורייט" הפופולרי סיפרו ש"המגעים בין הצדדים קונקרטיים ופנרבחצ'ה תודיע על ההעברה בתוך זמן קצר".

אתמול התקשורת הטורקית התמלאה בדיווחים על כך שהחלוץ הישראלי התחיל לעקוב אחר חשבון האינטסגרם הרשמי של פנר ושם משוכנעים שההגעה שלו לאימפריה מאיסטנבול היא אכן עניין של זמן. עוד קודם לכן דווח ששחקן העבר האגדי של המועדון רוברטו קרלוס ערך שיחה עם זהבי כדי לשכנעו להצטרף - מה שלטענת הטורקים עזר מאוד.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
בנעליים של חיים רביבו? ערן זהבי/GettyImages

אחת השאלות הראשונות - אם וכאשר זהבי יחתום בפנרבחצ'ה - היא עם איזה מספר חולצה הוא ישחק. החלוץ הישראלי שיחק במכבי תל אביב ונבחרת ישראל עם 7 על הגב וכך גם לאורך מרבית התקופה שלו בגוואנגז'ו R&F (כשרק הגיע, גוסטב סוונסון השבדי שיחק עם 7 ובהמשך העביר לזהבי את המספר).

בפנרבחצ'ה המספר 7 שייך לסגן הקפטן, אוזאן טופאן, שנחשב לאחד השחקנים הטובים בטורקיה ומשמש שחקן הרכב קבוע בנבחרת. טופאן רשם בעונה החולפת 33 הופעות, 6 שערים ו-6 בישולים, הוא אחד המנהיגים של הקבוצה ואם הוא לא יסכים לוותר לזהבי, הישראלי ייבחר מספר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully