וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרד סחרודר: "הייתי במו"מ עם שלוש קבוצות, ואז הגיעה ההצעה מברצלונה"

עוזרו החדש של רונאלד קומאן שהחזיק בהצעה ממכבי תל אביב, מספר על השתלשלות העניינים: "הייתי קרוב לחתימה כמאמן ראשי באחת הקבוצות, אבל הטלפון מרונאלד טרף את הקלפים"

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

אלפרד סחרודר, עוזר המאמן החדש של רונאלד קומאן בברצלונה ומי שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב לפני מינויו של גאורגיוס דוניס, מספר לראשונה על השתלשלות שהובילו אותו לתפקיד היוקרתי.

"הייתי במשא ומתן עם שלוש קבוצות אירופיות על הצטרפות כמאמן ראשי. עם אחת מהן כבר הגעתי למגעים מתקדמים, אבל זה לא הבשיל בסופו של דבר. ואז הגיע ברצלונה", סיפר סחרודר בריאיון ל"בילד".

"אחרי התבוסה של ברצלונה בליסבון, הכול קרה מהר מאוד. כשההצעה הגיעה, לא חשבתי פעמיים ומיד קיבלתי אותה", ממשיך סחרודר, שיהיה עוזרו הבכיר של קומאן בברצלונה לצד שחקן העבר הנריק לארסון. "ברצלונה עיר יפהפיה והקבוצה היא שם דבר, כך שלא היתה התלבטות. אני עדיין לא דובר ספרדית, אבל כבר התחלתי לקחת שיעורים".

מאמן הופנהיים אלפרד שרודר. GettyImages
בין ברצלונה לתל אביב. סחרודר/GettyImages

סחרודר מודה שלא הייתה לו היכרות מוקדמת עם קומאן, ולכן הופתע כשהאחרון הציע לו להצטרף אליו בברצלונה. "הוא התקשר אליי ושאל אותי אם אני רואה את עצמי מצטרף לברצלונה. עד אותו רגע, דמיינתי את עצמי פותח דף חדש כמאמן ראשי. אבל לא היתה אפשרות להגיד לא. לא עבדתי עם קומאן לפני כן, אבל אני חושב שהוא עקב אחרי הקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully