וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לקראת שדרוג בסגל: מלי ובריירו צפויים לסגור

28.8.2020 / 6:52

בקבוצה אופטימיים לגבי צירופם של הקשרים הארגטינאים, ההכרעה תיפול בסוף השבוע. ז'וזואה שוב קוצר מחמאות אחרי הצמד מול באטומי, שביעות רצון מהיכולת: "הקיצוץ לא הפך את השחקנים לפחות טובים"

מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת ז'לייזניצ'אר/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי הניצחון 0:3 על דינמו באטומי במוקדמות הליגה האירופית, בהפועל באר שבע מכוונים לצירוף שני הקשרים הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו בריירו. בעוד שעם מלי מרבית התנאים כבר סוכמו והוא אמור להמריא לישראל, בריירו, שחקנה של ראסינג קלוב, הוא עדיין בגדר מועמד ונמצא במשא ומתן עם הקבוצה. במועדון מעריכים שסוף השבוע יהיה גורלי לצירוף השניים, כאשר בקבוצה מאמינים שקיים סיכוי טוב ששניהם יגיעו.

הקשר הארגנטינאי מרסלו מלי. GettyImages
הרכש מתקרב. מרסלו מלי בפעולה/GettyImages

הניצחון אמש על באטומי באיצטדיון המושבה יצר תחושות מאוד טובות במועדון. "כל מי שחשב שתכנית הקיצוץ שעשינו תייצר קבוצה ממורמרת, טעה בגדול", אמרו בהפועל באר שבע. "השחקנים רציניים ומחוייבים וזה שחלקם קיצצו 50 אחוז מהשכר, לא הפך אותם לפחות טובים, אלא אפילו להיפך".

מי ששוב קיבל את מירב המחמאות הוא ז'וזואה שכבש צמד מרהיב והדביק כדור עונשין גם לקורה. בקבוצה מרגישים שהשחקנים מתחילים להתחבר וכבר החלו לדבר אתמול על מחזור הפתיחה ביום ראשון מול מכבי נתניה בטדי כסוג של מבחן אופי אחרי הניצחון המשכנע אמש. "הפועל באר שבע של העונה שעברה סבלה מעליות וירידות. צריך לייצר רצף של ניצחונות כבר בתחילת העונה ובשני מפעלים שונים", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully