וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: ביברס נאתכו כבש שער ניצחון, גם בן שהר עלה

עודכן לאחרונה: 28.8.2020 / 0:30

קפטן הנבחרת העניק לפרטיזן 0:1 מול ריגאס עם פנדל בדקה ה-52. חלוץ אפואל ניקוסיה נכנס כמחליף ב-0:2 על גילאני בהארכה

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

כמו הפועל באר שבע, גם בן שהר יהיה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. החלוץ הישראלי נכנס הערב (חמישי) כמחליף בדקה ה-67 וסייע לאפואל ניקוסיה לצלוח מאבק לא פשוט בפרישטינה, בדרך לניצחון 0:2 בהארכה על גילאני הקוסוברית. מוסא אל טמארי הירדני החמיץ פנדל בדקה ה-78, אבל המחליף דיומרסי אנדונגלה בישל בארכה ליורגוס אפרם (102) וסגר עניין בעצמו (116).

אחרי שחזר להרכב בליגה עם שער ובישול, ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד גם בליגה האירופית, במשחק הביתי מול ריגאס הלטבית, ושוב דייק מהנקודה הלבנה כדי להעניק לקבוצתו כרטיס לשלב הבא ע0 0:1 קטן. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל בדקה ה-52 קיבלו הסרבים פנדל ונאתכו הכריע את המשחק. הקשר הוחלף בדקה ה-92.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער. GettyImages
ביברס נאתכו חוגג אחרי הפנדל הערב/GettyImages

הפתעה אדירה הייתה בסלובניה, שם מאריבור נגררה להארכה אחרי 1:1 ב-90 דקות מול קולריין מצפון אירלנד, החמיצה פנדל בדקה ה-105 ובסופו של דבר הפסידה 5:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה והודחה בבושת פנים על ידי קבוצה ששיחקה גם בסיבוב המקדים בשבוע שעבר.

היברניאנס המלטזית, קבוצה שמעולם לא ניצחה במוקדמות הליגה האירופית, הפתיעה עם 0:2 בחוץ על ואדוץ מליכטנשטיין שעלתה לליגה הבכירה בשוויץ. קוקסי האלבנית הדיחה את סלביה סופיה עם 1:2 ביתי ואוניברסיטטאה קראיובה, שכמעט זכתה באליפות רומניה, סיימה את דרכה כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד 2:1 ללוקומוטיב טביליסי בגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully