וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "אף פעם לא הייתה לכפר סבא כמות שחקנים איכותית כמו הפעם"

הבעלים העלה את רף הציפיות במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה: "שם המשחק הוא תוצאות". עמיר תורג'מן: "קפיצת המדרגה שלנו צריכה להיות השנה"

שגיא דרור בתום ניצחונה של הפועל כפר סבא על מכבי פתח תקוה/דוברות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה החדשה, בהשתתפות הבעלים יצחק שום, בנו ונציגו עידן שום, המאמן עמיר תורג'מן והקפטן עומר פדידה. הקבוצה גם הציגה את המדים החדשים ואת הזר השישי קרפאלה סיסוקו, החלוץ בן ה-21 ששיחק בדלכורד מהליגה השנייה בשבדיה וחתם לשלוש שנים.

בעלי הפועל כפר סבא יצחק שום. דני מרון
מציב מטרות. יצחק שום/דני מרון

יצחק שום אמר: "אני כל פעם מתרגש מחדש. כל שחקן שרצינו להביא השנה - הבאנו. אמרתי בשבוע שעבר למאמן שלי שאני לא יכול להרכיב מפה 11, כי המבחר גדול. תהיה לו בעיה גדולה מאוד. הוא יצטרך לדעת את מי להרכיב ואת מי לא, אף פעם לא הייתה לנו כמות איכותית כמו עכשיו. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי כבר מהשבת הקרובה. שם המשחק בכדורגל הוא תוצאות. אם לא נשיג אותן, ברור שנהיה מאוכזבים".

עמיר תורג'מן דיבר לאחר מכן: "אנחנו לא יכולים להישאר רק במקום של הישרדות, בטח לא מועדון כמו כפר סבא. אנחנו רוצים לעשות קפיצת מדרגה והיא צריכה להיות השנה. הבאנו באמת שחקנים שרצינו וישדרגו את הקבוצה. לא הבאנו הרבה שחקנים, אבל הבאנו בעמדות שהיינו צריכים ושיפרנו את הקבוצה. יש הרבה שחקנים שרוצים לשחק, ואני רוצה אצלי את השחקנים הכי טובים. עם שחקנים טובים אפשר לצאת לאתגר הזה, ומבחינת כפר סבא זה לקפוץ מדרגה ולהתמודד על מקומות 6-8 כדי שנרגיש שאנחנו מתקדמים בכל הפרמטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully