וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובכים סדרתיים: הרצף העגום של בית"ר ירושלים ורוני לוי

הירושלמים הודחו בפעם השלישית ברציפות על ידי יריבה נחותה, ועוד מול אחת שעברה שלב באירופה רק פעם אחת בעבר - ב-1995. המאמן עדיין זוכר את ההפסדים הצורבים לנומה קאליו ולאצ'י שגם הובילו לפיטוריו

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ספגה בעבר תבוסות זכורות וצורבות מול בודו גלימט, ויסלה קרקוב ושרלרואה, אבל הן כאין וכאפס לעומת ההדחות בעונות האחרונות מול יריבות נחותות בהרבה, בלשון המעטה, כשהשיא הגיע הערב (חמישי) בהפסד 2:0 לטאוטה האלבנית.

מאז ההגעה לשלב הפלייאוף ב-2016/17, זו הפעם השלישית שבית"ר סופגת הדחה מול קבוצה שהייתה אמורה לעבור. ב-2017/18 זה נגמר בסיבוב המוקדמות השני עם תבוסה 4:0 בבולגריה אצל בוטב פלובדיב שהובילה לסיום דרכו של שרון מימר, ועונה לאחר מכן הייתה זו צ'יחורה ממרכז הטבלה בגאורגיה שניצחה את הירושלמים 1:2 בטדי בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית וגרמה לכך שגיא לוזון החזיק רק עוד חודשיים לפני שהפך למפוטר הראשון של 2018/19. "עפנו מול קבוצה ברמה של ליגה לאומית", אמרו אז במועדון".

בעונה שעברה לא שיחקה בית"ר באירופה, וכעת החזרה הסתיימה בעוד הופעה מביכה וקריסה כבר בסיבוב הראשון מול יריבה אלמונית. כדי להבין עד כמה מדובר בהפתעה מבחינת טאוטה, נציין שעד היום היא עברה שלב רק פעם אחת באירופה - בגביע המחזיקות עליו השלום בעונת 1995/96. היא סיימה את העונה בתחילת החודש עם הזכייה בגביע, ומאז לא מצאה אפילו יריבות למשחקי אימון. אבל את בית"ר היא עברה.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עוד קמפיין הסתיים בעצם לפני שהתחיל. עידן ורד/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

וגם עבור רוני לוי מדובר ברצף לא נעים בכלל. המאמן שהוביל את מכבי חיפה בעבר לשמינית גמר גביע אופ"א ואת סטיאווה בוקרשט לשלב הבתים של הליגה האירופית, כושל בפעם השלישית ברציפות באירופה.

בעונת 2016/17 זו הייתה ההדחה הזכורה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית מול נומה קאליו האסטונית בפנדלים, ובחלוף שנתיים הוא הודח עם אנורתוזיס פמגוסטה בסיבוב הראשון בגלל שערי חוץ מול לאצ'י האלבנית. בשני המקרים, ההדחות עלו לו בסופו של דבר במשרה.

איך זה יסתיים הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully