וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק צפוי לפתוח במגן הקהילה, הנדרסון "נרגש לראות מה אפשר לעשות העונה"

הבלם שנפצע במשחק ההכנה האחרון של האלופה אמור לעלות ב-11 של קלופ במגן הקהילה. הקפטן אופטימי (שבת, 18:30, ספורט1)

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

חודש בלבד חלף מאז שעונת 2019/20 בפרמיירליג הסתיימה, ומחר (שבת, 18:30, ספורט1) כבר תצא לדרך עונת 2020/21 בכדורגל האנגלי, עם מגן הקהילה שיפגיש את האלופה ליברפול עם מחזיקת הגביע ארסנל באצטדיון וומבלי הריק. שתי הקבוצות זכו בתואר 15 פעמים, כשהאחרונה של התותחנים היתה הב-2017 והאחרונה של המרסיסיידרס היתה אי שם ב-2006.

הקבוצה של יורגן קלופ הפסידה את התואר בעונה שעברה למנצ'סטר סיטי אחרי דו-קרב פנדלים, אולם הפעם, לראשונה זה 30 שנה, היא מגיעה למעמד כאלופת אנגליה. האדומים יצאו למחנה אימונים באוסטריה, אותו סיימו עם 2:2 לא משכנע מול זלצבורג, במשחק בו נפצע וירג'יל ואן דייק. עם זאת, הבלם הנהדר צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב. אלכס אוקסלייד צ'מברליין הפצוע ייעדר, בעוד ג'ורדן הנדרסון נמצא בספק.

מנגד, התותחנים ערכו ניסוי כלים אחד בלבד עד כה, כשהביסו 1:4 את MK דונס. מיקל ארטטה יחסר את שקודרן מוסטפי ופאבלו מארי, וכמובן שגם את גבריאל מרטינלי וקאלום צ'יימברס שיחזרו רק לקראת סיום השנה. וויליאן ככל הנראה ימתין על הספסל.

וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול לפני ריס נלסון שחקן ארסנל. רויטרס
החלים בזמן. ואן דייק מול ריס נלסון/רויטרס

"אני מאוד נלהב לראות מה נוכל לעשות העונה", אמר הקפטן הנדרסון. "עבדנו קשה מאוד, זו עונה גדולה נוספת עבורנו. אני מקווה שנוכל לשאוב ביטחון מהשנה-שנתיים האחרונות, אבל אנחנו צריכים להישאר רעבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully