וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבי בן שימול וג'ורדן כהן חתמו לעונה הקרובה

27.8.2020 / 15:17

הרכז הוותיק (35, 1.94) יהיה הרכז המוביל בקבוצה בה שיחק לפני עשור. המתאזרח עשוי להיות מושאל במידה שחיפה תצטרך לשלם את חוק המתאזרחים

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

מכבי חיפה החתימה היום (חמישי) את הרכז אבי בן שימול ששיחק בשורותיה לפני כעשור ושוחרר לאחרונה מהפועל אילת, וכן את הגארד המתאזרח ג'ורדן כהן. בן שימול הופך לשחקן הישראלי המשמעותי ביותר שחותם אצל הירוקים שאיבדו הקיץ גם את הקפטן ווילי וורקמן וגם את הפורוורד יונתן מור.

לגבי כהן, בהתאם להחלטת בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, אם יחליטו בחיפה להשאיר את כהן בקבוצה, הם יצטרכו לשלם עליו כ-200 אלף שקל קנס, מאחר וקיבל את האזרחות שלו אחרי ה-1 באוגוסט. למרות זאת, העובדה כי כהן היה בין אלה שהגישו את העתירה נגד החוק החדש, עשויה להפוך את המקרה שלו לשונה, כך לפי מקורביו. כהן היה אמור להיות מושאל בתחילה לליגה הלאומית ולחתום על חוזה ארוך טווח בחיפה, אך לא ברור האם זה יקרה כעת.

בן שימול (35, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואף שותף בזכיית הקבוצה ביורוליג בשנת 2004. לאחר מכן יצא למסע ברחבי ליגת העל שכלל שלוש עונות בהפועל גליל עליון, עונות בעירוני רמת גן, אליצור אשקלון, ומכבי ראשון לציון לפני שהגיע למכבי חיפה בשנת 2010 ואף שימש קפטן הקבוצה בשנתיים המועדון.

אבי בן שימול שחקן הפועל אילת. דני מרון
חוזר לקבוצה בה שיחק לפני עשר שנים. בן שימול/דני מרון

בשנת 2012 עבר להפועל אילת של עודד קטש, שיחק עונה אחת במועדון, וחזר למרכז לבני הרצליה שם נפצע בצורה קשה בברכו. הוא שב לשחק בעונה שלאחר מכן במכבי אשדוד, ובקיץ 2015 חזר למכבי ראשון לציון, אותה הוביל לזכייה באליפות בעונת 2015/16. אחרי שלוש עונות מוצלחות בכתום עבר להפועל אילת ושיחק שנתיים במדי הקבוצה הדרומית.

כהן (22, 1.86) שיחק ארבע שנים במדי ליהיי מהפטריוט ליג כשבשנתיים האחרונות שלו במדי האוניברסיטה רשם עונות טובות. בעונת 2018/19 רשם 13.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק, כולל 47 אחוזים מחוץ לקשת השלוש. השנה רשם 14.2 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים כשהוא יורד ל-38 אחוזים מחוץ לקשת.

הסגל של חיפה כולל נכון לעכשיו את בן שימול וכהן עם הישראלים מייקל בריסקר, רומן סורקין ואלכס צ'וברביץ' לצד הזרים דונטה סמית', כריס דואו, ארון ואלדס ולה-בריאן נאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully