וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "זהבי ממש נלחם כדי להגיע לנבחרת, אני מאוד מעריך את זה"

27.8.2020 / 12:09

מאמן נבחרת ישראל דיבר לראשונה לקראת צמד המשחקים בליגת האומות: "הגישה של זהבי מדהימה, הוא מודל לחיקוי. רפאלוב? אני לא יכול להזמין אותו כשחקן משלים"

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

וילי רוטנשטיינר ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים וירטואלית ראשונה כמאמן נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות. ישראל הוגרלה לבית ב' בדרג ב' ומלבד השתיים הנ"ל, היא תפגוש במסגרתו גם את צ'כיה. המשחק הראשון של רוטנשטיינר על הקווים יהיה נגד סקוטלנד בהאמפדן פארק ב-4 בספטמבר וכעבור שלושה ימים הנבחרת תארח את סלובקיה בנתניה.

"היה זימון לא פשוט בגלל הקורונה", אמר רוטנשטיינר על הזימונים. "לא יכולתי לצפות בשחקנים בחו"ל, נאלצתי לעקוב אחריהם באמצעות וידאו בתוכנות במחשב, אבל הצוות עקב וצפה בכל המשחקים של הליגיונרים ובגביע הטוטו".

על המוטיבציה לשחק במדים הלאומיים: "אני מאוד מעריך את הרצון הרב של שחקנים להגיע לנבחרת. זהבי ממש נלחם בשביל זה וסבע כתב לי הודעה שהוא מאוד רוצה להיות חלק מהנבחרת והוא מקווה שיאפשרו לו להגיע במשחקים הבאים".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
משבח את זהבי. רוטנשטיינר/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

על השוערים: "ההחלטה הייתה ברורה. מרציאנו מצטיין בסקוטלנד, התרשמתי מאוד מניצן ואני רוצה לתת הזדמנות להרוש. אני מקווה מאוד שהוא ימצא קבוצה בקרוב".

על ג'ואל אבו חנא: "הוא שחקן מעניין. הוא גדל בגרמניה, שיחק בנבחרות הנוער שם. הוא לא הצליח להגיע לבונדסליגה, עבר לאוקראינה ושיחק כמעט לכל אורך העונה שעברה. הוא מאוד מעניין מבחינתנו, צפיתי בהמון משחקים שלו והחלטנו לזמן אותו. ב-10 הימים שלו איתנו נראה אותו מקרוב, באימונים, נוכל להרגיש אותו לקבל מושג יותר טוב לגבי היכולת שלו".

על ערן זהבי: "הגישה של זהבי מדהימה, הוא מודל לחיקוי. אני חושב שהמשאלה הגדולה ביותר שלו היא להצליח עם נבחרת ישראל. אני מקווה שהוא ימצא כמה שיותר מהר קבוצה חדשה כי זו תהיה בעיה אם לקראת סוף השנה הוא לא ישחק ויתאמן באופן סדיר".

על אי זימונו של ליאור רפאלוב: "הוא שחקן טוב מאוד, מנוסה, יש לו אופי נהדר. בגלל שאני מכבד אותו, אני לא יכול להזמין אותו כשחקן גיבוי. יש את זהבי ודאבור שהם שני שחקני התקפה מנוסים, יש את וייסמן ואחרים, רפאלוב צריך להיות שחקן מוביל ולא שחקן משלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully