וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לפרמיירליג: טיאגו סילבה חתם בצ'לסי לעונה

הבלם הברזילאי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן אחרי שמונה שנים, יחזק את מרכז ההגנה של פרנק למפארד. חתם לשנה עם אופציה להארכה

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

אחרי שעבר אתמול בדיקות רפואיות בלונדון, צ'לסי הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הבלם הברזילאי טיאגו סילבה. הברזילאי בן ה-35, שרק ביום ראשון האחרון הפסיד בגמר ליגת האלופות עם פ.ס.ז' מול באיירן מינכן, יחזק את מרכז ההגנה של הבלוז כשבמועדון בונים על נסיונו הרב. הוא חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

סילבה היה מבוקש גם בפיורנטינה האיטלקית ובימים האחרונים כמה גורמים ניסו להשאיר אותו בפריז, אבל לבסוף הוא בחר בהצעתה של צ'לסי, שתהיה הקבוצה הראשונה שלו באנגליה והרביעית באירופה. "אני מאושר להצטרף לצ'לסי ושמח להיות חלק מהסגל המרגש של פרנק למפארד", אמר, "אני כאן כדי להיאבק על תארים, ומקווה לפגוש את אוהדי צ'לסי בקרוב מאוד בסטמפורד ברידג'".

טיאגו סילבה במדי צ'לסי. מתוך האתר של צ'לסי, אתר רשמי
יתרום מנסיונו לבלוז. טיאגו סילבה/אתר רשמי, מתוך האתר של צ'לסי

הבלם שצבר 89 הופעות בנבחרת ברזיל, שיחק בקבוצת המילואים של פורטו באמצע העשור הקודם, חזר למולדתו וב-2009 עבר מפלומיננזה למילאן. במדי הרוסונרי ביסס את מעמדו כאחד הבלמים הטובים באירופה וב-2012 נרכש על ידי פריז סן ז'רמן תמורת כ-42 מיליון יורו.

ב-8 השנים שלו בבירת צרפת, חלקן כקפטן, סילבה זכה ב-7 אליפויות, 5 גביעים ו-6 גביע הליגה. הוא הפך לאחד מהשחקנים המרכזיים והמוערכים בקבוצה וכעת בצ'לסי מקווים שהוא יביא איתו ללונדון את הניסיון ואולי גם את זלילת התארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully