וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס: "דיילי בלינד מרגיש יחסית טוב, אבל בינתיים לא חוזר לפעילות"

אייאקס עדכנה בנוגע לבלם ששוב התמוטט על כר הדשא: "לא ישוב לאימונים עד שהמצב יתבהר לחלוטין". האם הוא ייאלץ לפרוש מכדורגל?

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

"דיילי מרגיש טוב יחסית לנסיבות. הוא הגיע הבוקר למתקן האימונים של הקבוצה והתחיל לעבור בדיקות כדי לפענח ולהבין את מצבו. הוא לא יחזור לאימונים עד שהמצב יתבהר". זו הייתה לשון ההודעה של אייאקס היום (רביעי) אחרי הצניחה השנייה של דיילי בלינד לכר הדשא בתוך כתשעה חודשים.

הבלם בן ה-30 גרם אתמול חרדה רבה באמסטרדם ארנה, כשבמהלך משחק האימון נגד הרטה ברלין נשכב על הדשא בלי שנפגע. לשמחתם של אנשי המועדון וכ-6,000 הצופים הוא צעד על רגליו החוצה אחרי טיפול, אבל הדאגה כעת גדולה מאוד ונראה שמעל המשך הקריירה של השחקן מרחף סימן שאלה.

בלינד קרס על כר הדשא במשחק נגד ולנסיה בדצמבר האחרון בלי שאף שחקן נגע בו. אחרי בדיקות התברר שהוא סובל מדלקת בשריר הלב ובגופו נשתל קוצב לב. הבלם נעדר כמה שבועות שבמהלכם עבר בדיקות מקיפות. הוא קיבל אישור לחזור לפעילות מלאה באמצע פברואר ולאחר מכן סיפר שהוא מרגיש טוב בכל מקרה, אבל כעת חש יותר ביטחון כשיש לו קוצב לב.

אמש, בסביבות הדקה ה-79 במשחק נגד הרטה ברלין, השחקן בן ה-30 לפתע נשכב ברחבה. אנשי הצוות הרפואי זינקו למגרש כדי לטפל בו ואחרי כמה דקות הוא עזב את כר הדשא בכוחות עצמו. אנשים שהיו בסביבה, סיפרו שהוא ירד מהמגרש בבכי.

שחקן אייאקס, דיילי בלינד. GettyImages
בלינד אתמול, ברגעי הלחץ באמסטרדם/GettyImages

ביולי 2017 שחקן אייאקס, עבדלחק נורי, התמוטט במהלך משחק אימון נגד ורבר ברמן אחרי שעבר אירוע לבבי. הוא הובהל במסוק לבית החולים והיה בתרדמת במשך כשנה. נורי שהיה בן 20 בעת שהתמוטט, סובל מנזק מוחי בלתי הפיך וזקוק לטיפול צמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully