וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ' נחת: "מכבי תל אביב זה המקום הטוב ביותר בשבילי"

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 21:47

הסנטר שהצטרף לצהובים לשנתיים הקרובות לא יצטרך להיכנס לבידוד בניגוד ליתר השחקנים הזרים, מאחר שהגיע מקרואטיה, שנחשבת למדינה ירוקה

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אנטה ז'יז'יץ', שחקנה הקרואטי החדש של מכבי תל אביב, נחת הערב (רביעי) בישראל אחרי שחתם והוצג אתמול במדי האלופה. ז'יז'יץ', שנחשב לשחקן החיזוק המשמעותי ביותר של הצהובים הקיץ הזה, לא יצטרך להכנס לבידוד כמו יתר השחקנים הזרים של הקבוצה שנחתו וינחתו בארץ בתקופה הקרובה, מאחר והגיע מקרואטיה שנחשבת למדינה ירוקה שהגעה ממנה לא מחייבת בבידוד.

לאחר הגעתו של הסנטר הקרואטי לצהובים נותרו עוד שני סימני שאלה בסגל לקראת העונה הקרובה. הראשונה שבהם הי שאלת השארתו של אמארה סטודמאייר במכבי. כפי שפורסם בעבר, שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות, וייתכן מאוד שסטודמאייר ימשיך בצהוב. בנוסף מכבי תצטרך לקבל החלטה לגבי השחקן שיחזק את הקבוצה בעמדה מספר 4 במקומו של קווינסי אייסי שלא ימשיך, כשהצהובים בוחנים את שוק השחקנים, אך ייתכן שיקבלו את ההחלטה על החיזוק רק במועד מאוחר יותר.

אנטה זיזיץ' שחקנה של מכבי תל אביב. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מחוייב בבידוד. ז'יז'יץ'/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

לאחר הגעתו אמר ז'יז'יץ: "אני נרגש להיות פה. בשבילי לשחק כאן אומר הרבה, הייתי כאן פעמיים כבר ואני עוקב אחרי מכבי מאז שאני ילד בגלל ניקולה ואחי ואני אוהד גדול מאז שאני ילד. כשהחלטתי לחזור לאירופה היו לי כמה הצעות מכמה קבוצות שונות, מכבי בשבילי הייתה המקום הטוב ביותר אז בגלל זה החלטתי להגיע לכאן. הייתי קרוב לחתום במכבי בעבר, וכשהייתי בן 16 הייתי כאן במחנה אימון, זה נראה שהכל בסופו של דבר התחבר".

על השפעתו של מנהל הצהובים, ניקולה וויצ'יץ' על החלטתו של השחקן לחתום בסופו של דבר במכבי תל אביב: "לניקולה יש חלק גדול בהגעה שלי לכאן, אני מכיר אותו מאז שאני ילד, גדלתי וראיתי אותו משחק הרבה, שיחקתי באקדמיה שלו. הוא חבר שלי, בוודאי שאני בוטח בו ויש לו חלק גדול בזה. ביליתי 3 שנים בנ.ב.א ואני שחקן שונה ממה שהייתי בדרושפאקה, צברתי ניסיון הוספתי דברים למשחק שלי, אני מוכן לקבל תפקיד גדול יותר בקבוצה מאשר בנ.ב.א, זאת הסיבה המרכזית שעברתי לאירופה. למכבי יש קבוצה טובה ושחקנים טובים. המטרה שלנו די גבוהה, להגיע לפלייאוף ואז הפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully