וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר נמצא אשם בשלושה סעיפים. העונש: 21 חודשי מאסר על תנאי

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 22:12

הבלם נמצא אשם בתקיפה, התנגדות למעצר וניסיון לשוחד בקטטה במיקונוס. סאות'גייט החליט להדיחו מנבחרת אנגליה לקראת משחקי ספטמבר

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

בלם מנצ'סטר יונייטד נמצא הערב (שלישי) אשם בשלושה סעיפים על מעורבותו בקטטה במיקונוס: תקיפה, התנגדות למעצר וניסיון לשוחד. לפי טענת המשטרה, הבלם בן ה-27 ניגש אל אחד מהם, שאל "אתם יודעים מי אני?" ואף הציע לשלם להם כדי שלא יעצרו אותו: "אני הקפטן של מנצ'סטר יונייטד, אני עשיר מאוד, אני יכול לשלם לכם. אשלם לכם ותתנו לי ללכת".

העונש שנגזר על הבלם הוא 21 חודשים ו-10 ימים של מאסר על תנאי. "הודעתי לעורכי הדין שלי להגיש ערעור מיידי", אמר מגווייר. "אני נשאר חזק ובטוח בנוגע לחפותי. אם כבר, אני, משפחתי וחברי הם הקורבנות".

בתגובה לדברים, החליט מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט להדיח את הבלם מסגל הנבחרת למשחקים הקרובים בספטמבר, מול איסלנד ודנמרק.

עורך דינו של הבלם התעקש וטען לתקיפה ואיומים מצד השוטרים היוונים בתחנה שאליה הובא השחקן לאחר שנעצר. "אחד השוטרים בעט ברגליו של הארי וצעק לו 'הקריירה שלך גמורה'", טוען עורך הדין. עורכי הדין בצד השני טוענים ש"מגווייר צעק לשוטרים 'אתם יודעים מי אני? אני קפטן מנצ'סטר יונייטד ויש לי הרבה מאוד כסף, אני יכול לשלם לכם. בבקשה תשחררו אותנו', כשלאחר מכן הוא קילל את השוטרים ושלח אגרוף לאחד מהם"

מגווייר נעצר יחד עם עוד שני אנשים על ידי משטרת יוון במהלך סוף השבוע. בדו"ח המשטרתי צויין כי "שלושה תיירים, בגילאים 27, 28 ו-29 נעצרו לאחר ששוטרי סיור באיזור מיקונוס נאלצו להפריד בקטטה בין אזרחים, אך שלושת התיירים שהיו מעורבים בתקרית פנו כנגדם, העליבו אותם ואף הלמו בקצין המשטרה באגרופם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully