וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לבאיירן היה קצת מזל", ניקו קובאץ': "בירכתי את האנזי והשחקנים"

מאמן ליברפול משוכנע שהחזרה המוקדמת של הבונדסליגה מפגרת הקורונה תרמה לזכייה של הבווארים באלופות. האקס: "למרות שהיה לי חלק בזה, אני מפרגן להם מכל הלב"

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

אין ספק שאלופת אירופה הטרייה, באיירן מינכן, הייתה גם הקבוצה הכי מרשימה בליגת האלופות מאז החזרה מפגרת הקורונה. הבווארים הביסו את צ'לסי 1:4, קטשו את ברצלונה עם 2:8, ניצחו 0:3 את ליון ולבסוף גברו על פריז סן ז'רמן 0:1 בגמר. אלא שאם שואלים את מאמן ליברפול, יורגן קלופ, לא רק היכולת הנהדרת שהציגו הגרמנים על כר הדשא הובילה לזכייה בתואר היוקרתי מכולם.

"קשה לי להאמין שאפשר להגיע להישגים גדולים יותר בשמונה חודשים", אמר קלופ על מאמן באיירן מינכן, האנזי פליק. "אני חושב שהיה לו מזל שהוא הרשים כל כך בתור עוזרו של ניקו קובאץ', כי אחרי שהוא עזב במועדון החליטו להשאירו כמאמן, וכולנו ראינו איך זה עבד".

מאמן דורטמונד בעבר נשאל האם העובדה שהבונדסליגה חזרה מפגרת הקורונה לפני כל שאר הליגות הבכירות באירופה תרמה לבאיירן: "היה לה קצת מזל, למרות שהיא רצתה יותר לנצח. היה יכול להיות מרשים הרבה יותר אם היא הייתה מציגה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה דווקא בגמר. לצערי זה די בלתי סביר".

ניקו קובאץ' מאמן מונאקו. רויטרס
מפרגן מכל הלב. קובאץ׳/רויטרס

למצעד המברכים של באיירן לרגל הזכייה הצטרף גם ניקו קובאץ', שבתחילת העונה - קשה להאמין - עדיין עמד על הקווים. "שלחתי הודעה להאנזי (פליק) ולחלק מהשחקנים כדי לברך אותם על הזכייה", אמר מאמן הקבוצה עד תחילת נובמבר. "כתבתי להם שהם ראויים לזה, כי הם עשו עבודה מדהימה. למרות שהיה לי חלק בזה, אני מפרגן להם מכל הלב. הקמפיין שלהם היה מרשים מאוד, הם היו דומיננטיים בכל משחק. לכל אורך 90 הדקות של הגמר הייתי משוכנע שבאיירן תנצח, היא קבוצה הרבה יותר טובה מפ.ס.ז'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully