וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנספורד: "איביץ' יכול להיות מאמן פרמיירליג מצוין. ווטפורד הרוויחה"

מנכ"ל מכבי תל אביב לשעבר משבח את המאמן החדש של הצרעות: "הוא איש מקצוע אדיר. אם ווטפורד תאפשר לו לעבוד, היא לא תביט לאחור"

ולאדן איביץ' מגיע למתחם האימונים של ווטפורד/מתוך הטוויטר של ווטפורד

בן מנספורד בטוח: ולאדן איביץ' יכול להפוך לסיפור הצלחה בווטפורד בדיוק כפי שהיה סיפור הצלחה במכבי תל אביב. מנכ"ל מכבי תל אביב לשעבר התראיין ל"אתלטיק" בריטניה בעקבות ההצטרפות של מאמן הצהובים לשעבר לצרעות, וחילק לאיביץ' מחמאות גדולות.

"אם ווטפורד תאפשר לאיביץ' לאמן ותקשיב לצרכים שלו, היא לא תביט לאחור", אמר מנספורד, כיום מנכ"ל בלקפול, ומספר על ההחלטה למנות את הסרבי למאמן מכבי תל אביב בקיץ 2018. "לפעמים יש תחושת בטן, ובמקרה הזה ולאדן הרשים אותנו מהיום הראשון. הוא התמודד עם מצב לא קל במכבי תל אביב, קצת כמו מה שפרנק למפארד התמודד איתו בצ'לסי. הפייר פליי הפיננסי מנע מאיתנו לעשות העברות גדולות, אז החזרנו הרבה שחקני בית. קראנו לזה '100 אחוז מכבי. ולאדה העניק צ'אנס לצעירים והטיף לקבוצתיות מהיום הראשון. היחס שלו היה שווה לכל השחקנים, מהשחקן הכי ועד השחקן ה-25 בסגל. הוא פשוט האמין בהם. הוא מאמן ששחקנים מעריכים. הוא הוגן, מקצוען, כל מה שצריך".

מאמן ווטפורד ולאדן איביץ'. מתוך הטוויטר של ווטפורד, אתר רשמי
ימשיך לחייך? איביץ'/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ווטפורד

מנספורד מוסיף: "איביץ' יכול לאמן בקלות בפרמיירליג. הוא ווינר, הוא חזק, ויש לו שיטה ברורה. הוא לא אחד שיגיד 100 מילים כשאפשר להגיד מילה אחת. הסטנדרטים והמשמעת שלו מרשימים מאוד. הכל מאורגן ומקצועני. הוא תובעני בכל המובנים הנכון. אוהדי ווטפורד יכולים להיות בטוחים שזכו, הם צריכים להתרגש שאיביץ' הגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully