וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקידום של פטריק ואן לוון: המשולש המקצועי החדש במכבי תל אביב

25.8.2020 / 11:00

ההולנדי ששימש עד לאחרונה כמנהל הביצועי של מחלקת הנוער, זוכה להערכה רבה במועדון וקיבל חלק מהסמכויות בקבוצת הבוגרים. הוא עובד בצוותא עם דוניס וברק יצחקי על רכש ועל מערך המושאלים

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) לליטא למשחק מול סודובה במוקדמות ליגת האלופות, כשעל המטוס נמצא גם פטריק ואן לוון. מי שכיהן בתקופה של ולאדן איביץ' רק כמנהל הביצועי של מחלקת הנוער, קיבל קידום הקיץ ויש לו סמכויות גם בקבוצת הבוגרים. ואן לוון אמנם לא מתפקד בהגדרה כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב - ולראיה המועדון לא הוציא על כך הודעה - אבל מי שעבד בשנתיים האחרונות רק במחלקת הנוער, הוא כעת חלק מהמערך הניהולי המקצועי בקבוצת הבוגרים.

בעקבות זאת הוא נוכח כמעט בכל האימונים של גאורגיוס דוניס ועובד בצוותא עם ברק יצחקי על רכש וכל מערך השחקנים המושאלים המסיימים גיל נוער.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. דני מרון
בהיעדר איביץ', הסמכויות שלו הולכות וגדלות. ואן לוון/דני מרון

ואן לוון היה גם זה שלקח על עצמו את ההכנה של הקבוצה הבוגרת בזמן שלא היה למכבי תל אביב מאמן. הוא הכין את הקבוצה ביחד עם מאמן נערים א' אורי דוד במחנה האימונים ועמד על הקווים באלוף האלופים מול הפועל באר שבע. במכבי תל אביב קיימת הערכה כלפי ההולנדי ובעקבות זאת הוא קיבל גם את הקידום.

בשנתיים שאיביץ' אימן את מכבי תל אביב כמעט שלא היה קשר בין הסרבי לואן לוון. יתרה מכך, יחסיהם האישיים לא היו טובים במיוחד. כעת עם דוניס יש לו שפה משותפת, כאשר גם יצחקי שותף למשולש המקצועי החדש שמוביל את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully