וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו גררו איחר להסעה, יודח מסגל מכבי תל אביב לסודובה?

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 15:06

החלוץ הפנמי שהיה מועמד לפתוח בהרכב במשחק נגד הליטאים (רביעי, 19:00, ספורט 1) הגיע לנתב"ג באיחור עם מונית, וקרוב לוודאי שבשל התקרית המשמעתית לא יפתח. דן ביטון יקבל צ'אנס בהרכב?

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

תקרית משמעתית מעיבה על ההכנות של מכבי תל אביב למשחק נגד סודובה בסיבוב המוקדמות השני של מוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 19:00, ספורט 1). אדוארדו גררו, שהיה מועמד לפתוח בהרכב, ככל הנראה לא יפתח אחרי שאיחר להסעה של הקבוצה מקרית שלום לשדה התעופה. החלוץ הפנמי הצעיר הגיע לנתב"ג בגפו עם מונית, כששאר הקבוצה ממתינה לו.

לאחר טיסת צ'רטר פרטית לליטא שארכה 4 שעות, נחתה הקבוצה לפני שעה קלה בשדה התעופה 'קובנה' למזג אויר מעונן של 21 מעלות. הקבוצה עשתה את דרכה באוטובוס למאריופול שם תקיים אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק מחר.

מי שלא הגיע לשדה הבוקר הוא יונתן כהן שסובל מבעיה בצוואר ויחמיץ את המשחק בו היה אמור לסגור מעגל, שכן לפני שנה מול סודובה הורחק בכרטיס אדום. גם שחר פיבן ומתן חוזז הפצועים יישארו בארץ, וכך גם אייל גולסה האבל על פטירת אביו. מכבי תל אביב תמריא עם 19 שחקני שדה ושלושה שוערים וביחד עם אנשי הסגל המקצועי והמנהלה, יהיו על המטוס הבוקר 40 אנשי הקבוצה. גאורגיוס דוניס לא צפוי לערוך שינויים רבים ביחס להרכב שפתח מול פ. צ. ריגה וההתלבטות העיקרית היא האם לפתוח עם דן ביטון או לתת לאדוארדו גררו אשראי בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully