וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסאין בולט נדבק בקורונה לאחר שחגג במסיבה רבת משתתפים

גם ראחים סטרלינג שהה במסיבה שארגנה אם ילדיו של אצן העבר האגדי לכבוד יום הולדתו ה-34. זעם בג'מייקה, שמתקשה להתמודד עם הנגיף

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

שיאן העולם בריצה ל-100, 200 ו-400 מטר שליחים יוסאין בולט נמצא חיובי לקורונה, ונמצא בבידוד כעת בביתו אשר בקינגסטון, בירת ג'מייקה. אצן העבר האגדי נדבק לפי הדיווחים לאחר שערך מסיבה רבת משתתפים לכבוד יום הולדתו ה-34, בה נכחו גם לא מעט כדורגלנים מפורסמים. בולט לא חווה סימפטומים של הנגיף, אך בכל זאת בחר לערוך בדיקת קורונה, אשר תוצאותיה חזרו היום (שני) וכאמור, חזרו חיוביות.

בולט, שזכה ב-8 מדליות זהב אולימפיות בקריירה, ציין את יום הולדתו ב-21 באוגוסט. לכבוד המאורע, אירגנה לכבודו אם ילדיו קאסי בנט מסיבת הפתעה גדולה אליה הגיעו בין השאר כדורגלנים מפורסמים כמו ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי ולאון ביילי מבאייר לברקוזן. על פי הדיווחים המסיבה נערכה מבלי שהאורחים שמרו על ריחוק חברתי ראוי, ומבלי שענדו מסיכות.

האצן לשעבר יוסאין בולט. GettyImages
טרם הגיב. יוסאין בולט/GettyImages

חלק מהאוחרים פרסמו תמונות מהמסיבה בחשבונותיהם הפרטיים ברשתות החברתיות וספגו ביקורת נוקבת על כך. הכעס הציבורי בעקבות המסיבה הוא גדול, בעיקר בעקבות העובדה שיום לפני שנערכה המסיבה נרשם היום הקשה ביותר מבחינת ג'מייקה בכל הנוגע להידבקויות בקורונה. לא מעט גולשים פנו לרשויות במדינה והפנו את תשומת ליבם לחוסר האחריות מצד מארגני ואורחי המסיבה.

נכון לעכשיו, יוסאין בולט עדיין לא מסר את תגובתו לנושא. לפני יומיים העלה הג'מייקני תמונה עם בתו התינוקת בת 3 חודשים תחת הכיתוב: "יום ההולדת הכי טוב". בולט פרש בשנת 2017 מעולם האתלטיקה עם שמונה מדליות זהב אולימפיות ולאחר שזכה 11 פעמים שונות באליפויות העולם במירוצים ל100 ו-200 מטר ומירוצי השליחים ל-400 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully