וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: תומר פורת חתם לעונה

שחקן הפנים (2.01, 21) שזכה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה 2019 עולה לליגת העל אחרי שלוש עונות בליגה הלאומית. דני פרנקו: "הוכיח שהוא בשל להתקדם ולהיאבק בליגת העל"

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

עירוני נהריה הודיעה היום (שני) על החתמתו של שחקן הפנים הישראלי תומר פורת, ששיחק בעונה שעברה במכבי רעננה מהליגה הלאומית. פורת היה חלק מסגל נבחרת העתודה של ישראל שזכתה במדליית הזהב באליפות אירופה 2019 בתל אביב. "תומר בקו התקדמות תמידי והוכיח גם כאלוף אירופה שהוא בשל להתקדם ולהיאבק בליגת העל", אמר מאמן נהריה דני פרנקו על פורת, "שמח שהצעד הראשון של תומר יהיה אצלנו בעירוני נהריה, ואני בטוח שתומר ישתלב ויתקדם במהלך העונה".

פורת (2.01, 21) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ועבר למכבי תל אביב עוד בגילאי נוער כשהוא משחק בקבוצה עד המעבר לבוגרים. בעונת 2017/18 עבר למכבי הוד השרון מהלאומית, כשהוא לא זוכה לדקות משחק רבות. בעונה לאחר מכן עבר להפועל כפר סבא, שאמנם ירדה לארצית, אך פורת התקדם במדיה ורשם 7.7 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. העונה עבר למכבי רעננה, אך ירד בדקות המשחק ורשם 4 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע.

שחקן עירוני נהריה תומר פורת. אתר רשמי, אתר רשמי
בהצלחה בליגת העל. פורת/אתר רשמי, אתר רשמי

הסגל הישראלי של עירוני נהריה כולל נכון לעכשיו את ניב משגב, אור לאומי, אופק בן יעקב וג'ו אלכסנדר לצידו של פורת. הקבוצה החתימה שלושה שחקנים זרים עד כה - קיילין לוקאס, דבון סקוט וג'רון בלוסומגיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully