וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אלכס הארדן חתמה במכבי עירוני רמת גן

הגארדית חוזרת לקדנציה שניה בקבוצה ועונה חמישית בישראל, לאחר 16.4 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק במכבי חיפה אשתקד

אלכס הארדן שחקנית מכבי רמת חן מול שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
מכירה היטב את ליגת העל. הארדן/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אלופת המדינה מכבי עירוני רמת גן הודיעה הבוקר (שני) על החתמתה של אלכס הארדן (27, 1.83 מטר) החוזרת לקדנציה שניה בקבוצה ועונה חמישית בישראל. הגארדית האמריקאית שיחקה בליגת העל בהפועל זיכרון/מעגן מיכאל, ל.כ.ן רמת השרון, מכבי עירוני רמת גן ובעונה שעברה במכבי חיפה, בשורותיה קלעה 16.4 נקודות בממוצע למשחק, לקחה 6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, מסרה 5.6 אסיסטים בממוצע למשחק ותרמה 2.2 חטיפות בממוצע למשחק.

אורה גלזר, מנכל"ית מכבי עירוני רמת גן, אמרה לאחר ההחתמה: "הארדן חוזרת הביתה. אני שמחה מאד שהיא חוזרת אלינו. היא ידועה באופי החזק שלה, היא שחקנית אינטליגנטית מאד המסוגלת לשחק בכל העמדות על המגרש. היא מכירה היטב את הליגה הישראלית ואני משוכנעת שביכולות המשחק שלה והמנהיגות שלה היא תשדרג אותנו ותשלים לנו את החסר".

בשלב זה, כחודשיים לפני תחילת עונת המשחקים 2020/2021 החתימה מכבי עירוני רמת גן, אותה יאמן בעונתו הראשונה במועדון, רועי לזר, את טל לב, עדן רוטברג, עידן שלוש, תמר ברגל, שיי מדיסון, נאטישה היידמן וקיילה הילסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully