וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שער בדקה ה-96: אלצ'ה חזרה ללה ליגה אחרי חמש שנים

הקבוצה שהורדה ליגה ב-2015 רק בגלל בעיות כלכליות, שבה אחרי דרמה גדולה, כשהמחליף פרה מייה קבע 0:1 מול ג'ירונה בתוספת הזמן של גומלין גמר הפלייאוף

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

בצל גמר ליגת האלופות, גם עונת 2019/20 בכדורגל הספרדי סוף כל סוף הסתיימה, וזה קרה עם דרמה גדולה שבסופה אלצ'ה חגגה את חזרתה ללה ליגה אחרי חמש שנות היעדרות. הקבוצה שסיימה בעונת 2014/15 במקום ה-13 והפכה לראשונה בהיסטוריה שמורדת לליגה השנייה בגלל קשיים כלכליים, השלימה את חזרתה בזכות 0:1 במונטיליבי של ג'ירונה בדקה ה-96.

אלצ'ה הספיקה לרדת עד לליגה השלישית והעונה בקושי הגיעה לפלייאוף, אבל איכשהו הבטיחה את המקום השישי ברגע האחרון ומשם פילסה את דרכה. היא ניצחה בחצי הגמר את סראגוסה השלישית 0:1 בחוץ (אחרי 0:0 בבית) וחזרה על אותה תוצאה גם בגמר הפלייאוף מול ג'ירונה שסיימה חמישית.

פרה מייה שחקן אלצ'ה. GettyImages
הגיבור של אלצ'ה. פרה מייה חוגג/GettyImages

המשחק במונטיליבי היה פרוע ואלים, והמארחת איבדה את מלך השערים כריסטיאן סטואני (31 כיבושים העונה) שהורחק בדקה ה-61 בעקבות דריכה על שחקן יריב שנקלטה על ידי שופטי ה-VAR. ג'ירונה קיוותה לשמור על התוצאה ב-10 שחקנים, בידיעה ש-0:0 בסיום ההארכה יעניק לה את הכרטיס לליגה הבכירה (אין פנדלים במצב של שוויון אחרי הארכה, הקבוצה בעלת הדירוג הגבוה יותר היא זו שעולה) אבל בסופו של דבר הלחץ של אלצ'ה נשא פרי.

עוד בוואלה!

מיראלם פיאניץ' נמצא חיובי לקורונה ויחמיץ את פתיחת האימונים בברצלונה

לכתבה המלאה
כריסטיאן סטואני שחקן ג'ירונה מורחק. GettyImages
הגיבור הטרגי של ג'ירונה. כריסטיאן סטואני מורחק/GettyImages

המחליפים הם שעשו את ההבדל בדקה ה-96. כשנותרו שתי דקות לסיום תוספת הזמן והכניסה להארכה, פידל חמק משני שחקנים והרים מצד שמאל, ופרה מייה נותר חופשי וכמו קינגסלי קומאן בגמר האלופות בליסבון נגח מקרוב אל הרשת ונתן את האות לחגיגה אדירה. אלצ'ה מצטרפת לווסקה וקאדיס בליגה של ריאל וברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully