וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו על הוויתור של יובנטוס על קומאן: "לא למדו מהטעות עם הנרי"

באיטליה צפו בשחקן הכנף של באיירן הופך לגיבור הגמר ונזכרו איך הגברת הזקנה ויתרה עליו בקלות: "הסיוט הכי גדול של יובה התממש"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

בזמן שקינגסלי קומאן חגג את הזכייה בליגת האלופות עם באיירן מינכן משער ניצחון שלו בגמר, היה מי שהיכה על חטא באיטליה. הרי אלמלא הטעויות שנעשו בדרך, שחקן הכנף הצרפתי אמור היה לככב כיום ביובנטוס - הקבוצה שרכשה אותו בקיץ 2014 בתור הבטחה גדולה.

אבל אמש - כך טוען פאביו קאפלו שפרשן את גמר האלופות עבור הטלוויזיה האיטלקית - "התממש הסיוט הגדול של יובה" - כשאותו קומאן הפך לגיבור גמר ליגת האלופות במדי קבוצה אחרת. עבור קאפלו, מדובר בטעות חמורה לא פחות מההיפטרות הידועה לשמצה מתיירי הנרי, רגע לפני שהפך לכוכב על.

"קומאן מספיק טוב כדי לפתוח בגמר ליגת האלופות בשביל באיירן מינכן, הקבוצה הכי דומיננטית באירוהפ. מעניין שביובנטוס לפעמים הוא לא היה מספיק טוב אפילו בשביל להיכלל בסגל", אמר המאמן הוותיק. "יובנטוס חוזרת על אותן טעויות שוב ושוב. הנרי הגיע בגיל צעיר מאוד לטורינו, אבל הם נתנו לעזוב והוא פרח בארסנל. עכשיו קורה אותו דבר עם קומאן במינכן".

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן חוגג שער, גמר ליגת האלופות 2020. רויטרס
כל זה היה יכול להיות שלך, יובה. קינגסלי קומאן חוגג/רויטרס

הלקח שקאפלו מציע ליובנטוס? "כשרואים איכות, חייבים להיות מספיק סבלניים. אי אפשר לצפות משחקן צעיר להפוך לכוכב ברמות הגבוהות באופן מיידי".

קומאן, כמו הנרי, שרד מעט מאוד זמן ביובנטוס למרות שהגיע על תקן הבטחה גדולה. ב-2015 הוא הושאל לשנתיים בבאיירן תמורת 7 מיליון יורו, כשאופציית הרכישה - שמומשה לבסוך - עמדה על 21 מיליון יורו בלבד. בסך הכל, ערך קומאן 22 הופעות בלבד במדי יובנטוס, כבש שער בודד ובישל שניים.

לשם השוואה, יובה שרכשה את הנרי ממונאקו ב-1999 תמורת 12.5 מיליון יורו, מכרה אותו לארסנל כעבור שבעה חודשים בלבד תמורת 16 מיליון. טעות לעולם חוזרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully