וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: הגארד קייסי פרת'ר חתם בקבוצה

23.8.2020 / 19:14

החתמתו של השחקן ששיחק במכללות לצד סקוטי ווילבקין סוגרת את הסגל של הקבוצה של אריאל בית הלחמי לעונה הקרובה. אימוני הקבוצה יחלו ב-1 בספטמבר

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

הפועל אילת השלימה את סגל הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה עם החתמתו של של הקומבו גארד, קייסי פרת'ר. השחקן (29, 1.98), בוגר אוניברסיטת פלורידה, בעונת הסניור במכללה העמיד פרת'ר ממוצעים של 13.8 נק' ו-5 ריב' למשחק. לאחר שהרשים בליגת הקיץ, הוחתם פרת'ר ע"י פיניקס סאנס מהליגה הטובה בעולם אך שוחרר מהקבוצה לאחר כחודש ועבר לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA.

במהלך שנותיו במכללות שיחק לכל אורך התקופה לצד כוכב של מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. בעונת 2015-2016 חצה פרת'ר את האוקיינוס ונחת בליגה האוסטרלית שם שיחק במדי פרת' ווילדקאטס מהליגה הראשונה. פרת'ר השפיק ללבוש את מדי אולם מהליגה הגרמנית אך בעונת 2017-2018 חזר לאוסטרליה והפעם לשחק במדי מלבורן יונייטד.

קייסי פארת'ר מצטרף להפועל אילת. דוברות הפועל אילת, אתר רשמי
מצטרף להפועל אילת. קייסי פרת'ר/אתר רשמי, דוברות הפועל אילת

אחרי עונה מרשימה באוסטרליה, חתם פרת'ר בפרומיטיאס פטרס מהליגה היוונית הראשונה ובמדיה העמיד ממוצעים של 10.8 נק' למשחק. פרת'ר מצטרף למרקל בראון, ג'ו רגלנד, ג'וש ניבו, יהונתן שולדבראנד, רועי הובר, צוף בן משה, עידו דוידי, רזיאל חיון, ירדן אשכנזי, נועם אדרי, טל אופיר ועידו הראל. אימוני הקבוצה הרישמיים יחלו ב-1 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully