וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר צ'פרין: "גילינו פה משהו חדש, פורמט הפיינל 8 מעניין מאוד"

האם האלתור שסייע להשלים את ליגת האלופות והליגה האירופית בתקופת הקורונה יחזור גם בעתיד? נשיא אופ"א תומך: "קיבלנו משחקים הרבה יותר מרגשים והרייטינג עלה"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

ליגת האלופות תסתיים הערב (ראשון) עם הגמר הגדול בין פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן, שאחריו יוכלו באופ"א להכתיר בהצלחה את השלמת העונה בתקופת הקורונה המורכבת. ולפחות על פי נשיא הארגון אלכסנדר צ'פרין, תסריט דומה של הפיינל 8 שהיה הפעם בליסבון, עשוי לחזור גם בעתיד.

"נאלצנו לבחור בפורמט הזה לאור המצב, אבל בסופו של דבר גילינו פה משהו חדש", אמר צ'פרין לרויטרס. "ודאי שנחשוב על זה שוב בעתיד. זו הייתה הצלחה גדולה וגם רואים עלייה משמעותית באחוזי הצפיות. אולי גם העובדה שזה היה באוגוסט ואנשים בבית השפיעה, אבל בכל מקרה זה היה טורניר מאוד מעניין. הגרסה הזו לא משאירה מקום ליותר מדי טקטיקה. זה משחק אחד, אז אם קבוצה כובשת היריבה צריכה לכבוש בעצמה כמה שיותר מהר. כאשר יש גומלין, קיימת האפשרות לתקן במשחק הבא".

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א מעניק את גביע הליגה האירופית לקפטן סביליה חסוס נבאס. GettyImages
גרסה בלי יותר מדי טקטיקה. אלכסנדר צ'פרין מעניק את גביע הליגה האירופית לסביליה/GettyImages

הסלובני המשיך: "זה פורמט מאוד מעניין, אין ספק בכך. לפי לוח הזמנים הנוכחי, אני לא רואה אפשרות שנוכל לחזור על הטורניר הזה גם בעונה הקרובה, אבל אני חושב שמשחק אחד בשלבי הנוקאאוט יכול להיות טוב יותר עבורנו. זה רעיון טוב לשחק בעיר אחת. אתה עושה 'שבוע כדורגל' או משהו כזה".

ליגת האלופות נעולה במתכונת הנוכחית עד 2024/25, אבל על פי צ'פרין הנושא יעלה לדיון במהלך השנה הקרובה ולקראת העתיד: "קיבלנו משחקים הרבה יותר מרגשים, אבל אנחנו צריכים לחשוב על זה שהיו פה פחות משחקים וזכייני השידור יכולים לבוא בטענות על כך שהעסקה השתנתה. נצטרך לחשוב על הכול ברגע שהסיטואציה המשוגעת הזו תסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully