וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלקולם היל ישתלב נהדר בהפועל ירושלים. זה מקום מצוין לאמריקאים"

דיון תומאס, אקס מכבי תל אביב ובוגר אילינוי כמו המצטרף הטרי לשורות האדומים, אופטימי: "אין סיבה שהוא לא יהיה סיפור הצלחה"

אדם אריאל בהפועל ירושלים/עמוד הפייסבוק של הפועל ירושלים

מלקולם היל, המצטרף הטרי להפועל ירושלים, חולק רשימה מכובדת של בוגרי מכללת אילינוי שהגיעו לכדורסל הישראלי: טל ברודי סלל את הדרך, ואחריו באו שחקנים כמו די בראון, רייבונטה רייס ואחרים. בוגר נוסף של האוניברסיטה הוא דיון תומאס, מי שזכור כסנטר המחליף החביב של מכבי תל אביב שהצטרף למכבי תל אביב ב-2003 והיה שותף לשתי הזכיות הרצופות שלה ביורוליג.

תומאס, שבמהלך שהותו בארץ התחתן עם ישראלית וקיבל אזרחות, משוכנע שגם היל יצליח בקבוצתו החדשה. "למרות שהפכנו ליריבים עכשיו רק כי הוא חתם ביריבה הגדולה של מכבי תל אביב, אני בטוח שהוא יצליח בגדול", אמר תומאס בריאיון לתקשורת המקומית. "הפועל ירושלים זו קבוצה טובה מאוד, מקום נהדר להיות בו. בכלל, ישראל מצוינת לא רק עבורו, אלא עבור כל הכדורסלנים האמריקאים. חייתי בישראל במשך ארבע שנים, אשתי ישראלית, והתרבות שם מאפשרת לאמריקאים להצליח".

מלקולם היל בלודוויגסבורג. ליגת האלופות, אתר רשמי
ימשיך את המסורת? מלקולם היל/אתר רשמי, ליגת האלופות

היל בן ה-24 (1.98), שסיים את העונה החולפת כסגן מלך הסלים ב-VTB עם ממוצעים של 20.2 נקודות ו-41 אחוזים לשלוש במדי אסטנה, מוזכר כפוטנציאל יורוליג ונחשב לסקורר מוכשר.

"אני בטוח שהוא ישתלב היטב, אין לי ספק בזה", אומר תומאס. "יש לו נעליים להיכנס אליהן. הוא צריך לייצג את בוגרי אילינוי בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully