וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת אפשרות לצרף את אנתוני גיל, פערים משמעותיים בין הצדדים

23.8.2020 / 14:32

המחליף של קווינסי אייסי? הפאוור פורוורד שעזב לאחרונה את חימקי מוסקבה דורש סכומים גבוהים משמעותית ממה שהצהובים מסוגלים להציע, אולם העובדה שנשאר ללא קבוצה משאירה מקום לאופטימיות

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

קצת יותר מחודש נותר עד לתאריך הפתיחה המיועד של עונת היורוליג, ומכבי תל אביב עדיין לא השלימה את הסגל. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הצהובים מחפשים מחליף לקווינסי אייסי, שהמגעים עמו לא הובילו לכדי חתימה על חוזה, ואחד השמות שעלו בתקופה האחרונה הוא אנתוני גיל, שחקנה של חימקי מוסקבה בשנים האחרונות.

אנתוני גיל, חימקי מוסקבה. GettyImages
הצדדים יגיעו לעמק השווה? אנתוני גיל/GettyImages

לוואלה! ספורט נודע כי בשלב הזה עלותו של גיל עדיין רחוקה מאוד ממה שהצהובים יכולים להציע, וכי שיחות ראשוניות בנושא שנערכו בתקופה האחרונה לא קירבו אותו ליד אליהו. יחד עם זאת, העובדה שרוב קבוצות היורוליג כבר סגרו את הסגל לקראת עונת 2020/21 משאירה פתח שהוא יתגמש וכי הצהובים יוכלו להביא אותו.

גיל (27, 2.03), בוגר אוניברסיטת וירג'יניה משנת 2016, לא סומן בתחילה ככוכב בכדורסל האירופי. בקיץ 2016 חתם בלודוויסבורג, אך נכשל בבדיקות רפואיות, עזב את הקבוצה וחתם ביסילגירסון מהליגה הטורקית הראשונה. אחרי עונה טובה בטורקיה חתם במפתיע בחימקי מוסקבה ושיחק בקבוצה במשך שלוש עונות עד ששוחרר במהלך הקיץ האחרון. עונתו האחרונה בקבוצה הייתה החלשה ביותר שלו עם 8.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק אחרי שנתיים עם ממוצע נקודות דו ספרתי. הוא נחשב לפורוורד עם אוריינטציה התקפית יותר מקווינסי אייסי, ומחזיק ביד טובה מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully