וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש יוזמן לנבחרת ישראל, אך אופיר מרציאנו אמור לפתוח בסקוטלנד

23.8.2020 / 12:44

רוטנשטיינר צפוי לזמן את השוער שלא מתאמן במסגרת קבוצתית ואף ינסה לסייע לו למצוא קבוצה בחו"ל. בנבחרת עדיין לא ויתרו על זהבי וסבע

בן שהר כובש שער בכורה במדי אפואל ניקוסיה/יוטיוב

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר יזמן לסגל את השוער אריאל הרוש, אבל הוא צפוי לתת דווקא לאופיר מרציאנו לפתוח מול סקוטלנד בגלזגו ב-4 בספטמבר בליגת האומות דרג ב'. למרות שלהרוש אין מסגרת קבוצתית, רוטנשטיינר שומר לו אמונים וירצה לתמוך בו נוכח המאמצים שעושה השוער למצוא קבוצה ולשמור על כושר. הרוש מתאמן כמעט מדי יום במתקן האימונים של הנבחרת בשפיים, לעתים תחת עיניו הפוקחות של רוטנשטיינר שנמצא שם, אבל הוא עדיין לא מצא קבוצה. למרות זאת, וכדי לתמוך בו ולחזק אותו, הוא יוזמן. בעבר זומן הרוש לנבחרת על ידי אנדי הרצוג כשלא היה שוער ראשון בהפועל באר שבע ולא שיחק באופן קבוע אצל ברק בכר, אבל אז הוא היה במסגרת קבוצתית והתאמן בצורה רגילה וגם הועדף בשער על מרציאנו בכמה מקרים. הפעם לשוער אין קבוצה, אבל רוטנשטיינר לא יוותר עליו וייתכן אף שייתן לו דקות במשחק השני נגד סלובקיה שייערך ב-7 בספטמבר בישראל. זאת ועוד, לוואלה! ספורט נודע כי המאמן הלאומי גם מנסה לסייע להרוש למצוא קבוצה בחו"ל ופנה למאמנים איתם הוא מיודד באוסטריה ובמקומות נוספים והמליץ על הרוש.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. שלומי גבאי
צפוי לפתוח בשער. מרציאנו/שלומי גבאי

מי שיפתח בסקוטלנד הוא אופיר מרציאנו, שוערה של היברניאן הסקוטית, שמכיר היטב את הכדורגל הסקוטי ואת השחקנים הסקוטים. באשר לעמדת השוער השלישי, הרי שבניגוד להרוש, את יואב ג'רפי שגם לא משחק כרגע לא מתכוונים לזמן בנבחרת ומי שעשוי לקבל זימון הוא איתמר ניצן שנראה טוב במשחקי גביע הטוטו.

בנבחרת עדיין מנסים להנחית למשחקים את ערן זהבי ודיא סבע וכפי שנכתב כאן גם עם אפואל ניקוסיה יש בעיה בנוגע לבן שהר. בכל מקרה מתייחסים בנבחרת לצמד המשחקים כאימון והתחלה חדשה לקראת המשחק החשוב באמת בחודש אוקטובר בפלייאוף היורו מול סקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully