וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נבחר לשחקן המחזור בליגה הסינית: "מלך השערים חזר בכל הכוח"

אחרי שכבש צמד ובישל שער נוסף, כוכב גוואנגז'ו R&F נבחר לשחקן המצטיין של המחזור בסין: "זהבי החזיר את ההתקפה של קבוצתו לחיים"

בן שהר כובש שער בכורה במדי אפואל ניקוסיה/יוטיוב

חמישה שערים בלבד כבשה עד כה גוואנגז'ו R&F בליגה הסינית, אחרי שישה מחזורים. אם תהיתם, כוכב הקבוצה, ערן זהבי, כבש ארבעה מתוכם ואת החמישי כבש ישראלי נוסף, דיא סבע. במחזור האחרון זהבי מצא את הרשת פעמיים ובישל שער נוסף, והוביל את קבוצתו לניצחון שני בסך הכול העונה, 2:3 על שנגחאי שנחואה.

בעקבות היכולת הנהדרת שהציג בניצחון, נבחר זהבי לשחקן המחזור השישי בליגה הסינית וכמובן נכנס גם לנבחרת המחזור. "היכולת שערן זהבי מציג במשחקים האחרונים מוכיחה שגוואנגז'ו R&F התאוששה מפתיחת העונה הרעה", נימקו בתקשורת הסינית את הבחירה בחלוץ. "במשחק האחרון הוא כבש פעמיים ובישל שער נוסף. הוא סחט עבירות והיה מאוד פעיל. נראה שמלך שערי הליגה הסינית בעונה שעברה חזר בכל הכוח".

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי בנבחרת המחזור בסין. צילום מסך, צילום מסך
זהבי בנבחרת המחזור/צילום מסך, צילום מסך

כפי שרבים ציפו שיקרה, זהבי חזר בכל הכוח, והיה זה שסחף את קבוצתו לניצחון", הוסיפו בתקשורת המקומית. "אין ספק שההתקפה של גוואנגז'ו R&F שכבשה חמישה שערים בלבד בששת המחזורים הראשונים רעה מאוד, אבל נראה שזהבי החזיר אותה לחיים במחזורים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully