וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקוואן קוק סיכם עקרונית בהפועל תל אביב שמנסה להנחיתו השבוע

23.8.2020 / 10:00

האדומים קרובים לצרף את הפורוורד (33, 1.96) שהצטיין בשנים האחרונות בעירוני נס ציונה והוא אמור להיות השחקן שישלים את הסגל של יאניס קסטריטיס, אם ייפתרו הבעיות הלוגיסטיות סביב הגעתו

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

התקרבות משמעותית במגעים בין דקוואן קוק להפועל תל אביב בסוף השבוע החולף, והפורוורד סיכם עקרונית את תנאיו ואמור להפוך לשחקן שישלים את הסגל של יאניס קסטריטיס לקראת העונה הבאה. בקבוצה התלבטו בין כמה מועמדים, כשהמטרה הייתה להחתים פורוורד עם קליעה ברמה גבוהה, אך לאחר שברנדון ראש בחר להשאר ביוון במדי לאריסה, החליטו בקבוצה לקדם את המגעים עם קוק.

הבעיה העיקרית בשלב הזה עם הגעתו של קוק היא לוגיסטית, כשבהפועל נחושים להביאו ארצה כבר בימים הקרובים כדי שיערוך הכנה טובה לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, אך נכון לעכשיו לקוק קיימת בעיה מסוימת לצאת מארצות הברית והוא מנסה לפתור אותה.

קוק (33, 1.96) הגיע לישראל בקיץ 2017 אחרי קריירה יפה ב-NBA שבשיאה היה שחקן רוטציה משמעותי במיאמי ואוקלהומה, ואף זכה בתחרות השלשות באולסטאר בשנת 2009. בקיץ 2013 עזב את ה-NBA והחל בקריירה שכללה את אוקראינה, גרמניה, צרפה, פורטוגל ואיראן לפני שנחת בנס ציונה. בשלוש עונות כמעט מלאות במדי הכתומים העמיד ממוצע של 16.3 נקודות למשחק, כשהוא הופך לאחד הקלעים הטובים בליגת העל. שיא הקריירה שלו עומד על 34 נקודות. הוא בחר שלא לשוב אחרי חזרת ליגת העל מפגרת הקורונה.

דקוואן קוק שחקן עירוני נס ציונה. דני מרון
בקרוב באדום? קוק/דני מרון

רוב שחקני האדומים נמצאים כבר בישראל כשהשחקנים הישראלים כבר עורכים אימונים מלאים תחת המאמן יאניס קסטריטיס. מנגד, הזרים טאליב זאנה ו-וולט למון ג'וניור שנחתו בארץ נמצאים בבידוד, יערכו אימונים אישיים עם המאמן, וצפויים לחבור לסגל בשבוע הבא. רג'י אפשאו יחבור אליהם בימים הקרובים.

בהפועל היו אמורים לקבל בסוף השבוע תשובה מליגת האלופות של פיב"א, היכן ייערך מיני טורניר הפיינל פור של מוקדמות ליגת האלופות, אך הודעה רשמית לא יצאה. הטורניר צפוי להערך ב-22 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully