וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני זרים חדשים בעירוני נס ציונה, תומאסון ימשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 16:37

הקבוצה של בראד גרינברג ממשיכה במסע הבנייה שלה כשלאחר צירופו של ג'ורדן מרפי, חתם גם שחקן הפנים קוואן צ'יטהאם ג'וניור. הגארד יישאר לעונה נוספת בקבוצה של ליאור ליובין

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

עירוני נס ציונה ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה כשהחתימה היום (שבת) את הגארד אור קורנליוס ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע מליגת העל ואליצור אשקלון מהליגה הלאומית. קורנליוס (22, 1.98), שגדל במכבי ראשון לציון, שיחק עד עתה במכבי קרית גת וראשון לציון ויקווה לעשות פריצה במדי הקבוצה של בראד גרינברג. "אור גארד גבוה ומוכשר שיכול להתפתח ואנחנו מקווים שיעשה את הפריצה קדימה אצלנו", אמר מאיר טפירו בהודעה מטעם הקבוצה.

גם שחקן הפנים האמריקני ג'ורדן מרפי ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA חתם בקבוצה. מרפי (23, 1.98) הוא שיאן אוניברסיטת מינסוטה בריבאונדים ובדאבל דאבל כשבעונתו האחרונה במכללה, בה רשם 14.4 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק, נבחר לחמישיית העונה בביג טן. הוא שיחק בליגת הקיץ במדי מינסוטה וזכה לחוזה במדי הטימברוולבס לפני שנשלח לקבוצת הפיתוח של מינסוטה, איווה וולבס, ורשם במדים 9.6 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

זר נוסף שחתם בקבוצה של בראד גרינברג הוא הפורוורד/סנטר קוואן צ'יטהאם ג'וניור. צ'יטהאם (25, 2.08) שיחק בעונה החולפת בלבסקי סופיה המשחקת בליגת העל הבולגרית וביורופקאפ, ובלה פורטל הצרפתית - במדיה העמיד ממוצעים מרשימים של 15.6 נק' ו-7.4 ריב', וקלע ב-37.5% מהשלוש. לפני כן שיחק צ'יטהאם בבלגיה, ובאוניברסיטת אקרון.

אור קורנליוס עירוני נס ציונה. אתר רשמי עירוני נס ציונה, אתר רשמי
מקווים שיפרוץ. אור קורנליוס/אתר רשמי, אתר רשמי עירוני נס ציונה

גלבוע/גליל הודיעה: הגארד ג'ו תומאסון ממשיך לעונה נוספת. תומאסון שהצטרף לסגל לאחר פגרת הקורונה והיה שותף לריצה הנהדרת של גלבוע/גליל בסיבוב השלישי והעלייה לפלייאוף ולפיינלפור ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. המאמן ליאר ליובין התייחס למימוש האופציה על תומאסון: "חשוב שג'ו נשאר איתנו, הוא התחבר והתאקלם בצורה נהדרת, מביא לנו המון תשוקה ותחרותיות והוא חלק מההמשכיות שאנו רוצים לייצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully