וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: הישג ראשון לישראל בדגם פויל - נוי דריהן זכתה במדליית כסף בשוויץ

תקרית הפודיום של קטי ספיצ'קוב/איגוד השיט

אליפות אירופה הראשונה של דגם פויל, הדגם האולימפי החדש בגלשני רוח שיחליף את ניל פרייד החל מפריז 2024, נפתחה היום (שבת) בסילוופלאנה, שוויץ, עם הישג ראשון לישראל: נוי דריהן סיימה שנייה וקטפה את מדליית הכסף.

שיוטי התחרות עצמה אמנם לא התקיימו בשל רוח חלשה, אבל באתר התקיים מעין מרתון גלישה בן שעה אחת, כמעין פתיח וחימום לאליפות, ואשר אינו נחשב בניקוד של האליפות אמנם, אבל שולח את המנצחים אל פודיום עם מדליות, והנה כבר לישראל יש מדליה. דריהן מאילת, מדליסטית הארד העולמית בניל פרייד, סיימה שניה בשיוט כשרק בפוטו פיניש הקדימה אותה המנצחת, צרפתייה שזכתה לאחרונה באליפות העולם הפתוחה לדגמי הפויל, הלן נוסמאון. דריהן ונוסמאון פתחו פער על יתר הגולשות והחליפו ביניהן את ההובלה מדי פעם.

נוי דריהן, גולשת ישראלית (משמאל). איגוד השייט, אתר רשמי
נוי דריהן על הפודיום, משמאל/אתר רשמי, איגוד השייט

מחר (ראשון) צפוי להתחיל יורו 2020 עצמו, עליו אומר מאמן הנשים רוני מאיר: "נבחרת הבנות מגיעה כנבחרת צעירה ולא מנוסה בגלישת הפויל. הגולשות שמובילות כרגע בעולם מנוסות בדגם כבר קרוב לשלוש שנים, אבל אני מאמין שכבר בתחרות זו נראה ניצנים של הצלחה למרות שאנחנו באים כאנדרדוג. אני שמח על כך שאיגוד השייט ושאר המוסדות השקיעו מאמצים בהגעה שלנו לכאן בתקופה קשה זו".

מאמן הגברים גור שטיינברג: "היה לי מאוד חשוב שהנבחרת תגיע לתחרות. לא יכולתי לקבל מצב בו האירופים יתבססו בדגם החדש ואנחנו נשאר מפגרים מאחור. הישגית אנחנו מצפים לנציג בשמינייה הראשונה".

  • עוד באותו נושא:
  • נוי דריהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully