וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ידעתי שעם הזרים זה ייראה יותר טוב". בכר: "בחמישי אין דרך חזרה"

22.8.2020 / 21:09

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה לאחר הניצחון בגביע הטוטו, מאמן מכבי חיפה חושב על אירופה: "הסגל מספיק חזק כדי לעבור שלב". סלליך: "הגעתי למועדון שנלחם עליי"

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

זו אמנם לא הייתה חזרה לטרנר ובסך הכול משחק על המקום החמישי בגביע הטוטו, אבל המפגש הראשון של ברק בכר עם הפועל באר שבע מאז הפרידה, הסתיים הערב (שבת) בהפסד 1:0 של מכבי חיפה באצטדיון טדי. אקס אחר שעשה את המעבר ההפוך, סינטאיהו סלליך, הכריע את המשחק בדקה ה-58 עם שער הבכורה שלו במדי באר שבע, שתגיע מעודדת למשחק באצטדיון המושבה מול דינמו באטומי במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי. גם מכבי חיפה תשחק בחמישי באירופה, כשתארח את ז'לייזניצ'אר הבוסנית.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ניצחון חשוב עבור הביטחון. יוסי אבוקסיס/דני מרון

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס: "היה משחק הכנה טוב שלנו, סוף סוף הזרים שיחקו אחרי שהיו בבידוד. ידעתי שאיתם זה יהיה יותר טוב, למרות שאני מצפה ליותר. מאז הגמר השחקנים המשמעותיים שלנו לא שיחקו. נראינו יותר טוב היום, משחק ההגנה השתפר ושיחקנו מול כלים התקפיים אדירים של מכבי חיפה. עדיין היו כמה טעויות, אבל זה ניצחון שהוא חשוב עבור הביטחון. ברמת המשחק אני מצפה ליותר. יש לנו קבוצה טובה, אמרתי את זה גם אחרי מכבי תל אביב, שזה לא היה פייר ששיחקנו מול אלופה כשהקבוצה שלנו בבידוד. אם נצליח לחזק את האמצע בשחקנים איכותיים אז באמת תהיה לנו קבוצה טובה. התחלנו מאוחר את ההכנות, אנחנו עדיין בפיגור, אבל אני סומך על השחקנים. יש לנו משחק ביום חמישי נגד באטומי שנמצאת באמצע הליגה בגאורגיה, ונתכונן בהתאם. הבאנו תחליפים לבן שהר. הוא השאיר בור גדול ועשה פה עונות אדירות, אבל אני סומך על מי שנמצא פה".

הכובש סינטאיהו סלליך: "אני חושב שזו פתיחה טובה מבחינתנו, עוד משחק הכנה לפני המאני טיים באירופה ובליגה. מבחינתי להיכנס לעניינים ולהשתלב בבאר שבע, אין יותר שמח מגול ניצחון. אני בא לכל משחק בטירוף, בלי קשר למכבי חיפה או קבוצה כזו או אחרת. באתי לעזור לקבוצה ואני שמח שזה הצליח. הגעתי למועדון שרצה אותי, שנלחם כדי שאגיע ואני שמח על כך".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל באר שבע גברה 0:1 על מכבי חיפה וסיימה במקום החמישי

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
הפסד שני בגביע הטוטו, והפעם מול קבוצתו לשעבר. ברק בכר/דני מרון

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה: "תמיד רוצים לנצח, גם במשחק אימון. לצערי הפסדנו במשחק שקול, היינו צריכים לעשות את הדברים יותר חכם, בעיקר בחלק ההתקפי. יכול להיות שזה נובע מחוסר חדות ונעבוד על זה כמה שיותר. אני רוצה לנצח בכל משחק, לא משנה מי היריבה. אנחנו עושים הרבה שינויים והרבה חילופים. זה לא אומר שלא צריך לנצח, אבל לצערי לא היינו מספיק מדויקים. ביום חמישי יש משחק חשוב שאין ממנו דרך חזרה. אין תירוצים, צריך לעבור את המשחק הזה. הסגל מספיק חזק כדי לעבור את הבוסנים. יש כוונה לחזק איפה שצריך, אין לי תלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully