וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד ירדה מאנטה ז'יז'יץ' גם בגלל ההיסטוריה הרפואית שלו"

בספרד טוענים כי הסיבות לויתור של הבלאנקוס על הרכש המיועד של מכבי תל אביב אינן כלכליות בלבד: "העבר שלו הדליק נורה אדומה"

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

בספרד כבר מכירים בכך שאנטה ז'יזיץ' יהיה שחקן מכבי תל אביב בעונה הבאה, אולם מטילים ספק בגרסה לפיה מדובר במחטף של הצהובים. בתקשורת המקומית דווח היום (שבת) שמלבד חוסר הוודאות הכלכלי שאופף את מחלקת הכדורסל של הבלאנקוס, גם ההיסטוריה הרפואית של הסנטר הקרואטי שכנעה את הקבוצה שלא להחתימו בסופו של דבר.

ז'יז'יץ' אמנם לא סבל מפציעות משמעותיות לאורך הקריירה, אולם בינואר השנה נעדר למשך שישה שבועות בשל בעיה נדירה של שיווי משקל. ז'יז'יץ' סבל במשך שבועות ארוכים מסחרחורות, הקאות, בחילות וכאבי אוזניים חריפים, ואובחן עם פגיעה במערכת הוסטיבולרית האחראית על שיווי המשקל. במהלך פרק הזמן הזה, הוא התקשה לעמוד לאורך זמן. לא ברור אם מדובר בתופעה כרונית או נקודתית אצל ז'יז'יץ', אולם בספרד טוענים שהמידע הזה הדליק אצל הבלאנקוס נורה אדומה.

אנטה ז'יז'יץ' במדי קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לא כשיר מספיק? אנטה ז'יז'יץ'/GettyImages

ז'יז'יץ' סיפר בעבר לתקשורת הקרואטית על הקושי שחווה באותם ימים, ואמר ש"זה הדבר הכי קשה שהתמודדתי איתו בחיים. התקשיתי לבצע את הפעולות הבסיסיות ביותר, אבל אני מקווה שעכשיו זה מאחוריי".

גם בספרד אין עוררין על כך שהסיבה העיקרית לויתור של ריאל על ז'יז'יץ', שכבר הגיע להסכמות עקרוניות עם הקבוצה, היא כלכלית. חוסר הוודאות סביב עתידו של פקונדו קמפאסו, שרוצה להגשים את חלום ה-NBA ולעזוב הקיץ, גרם לקיפאון אצל הבלאנקוס בשוק ההעברות, ובין היתר מנע גם את השלמת העסקה עם ז'יז'יץ'.

הבלאנקוס צפויים להתחיל את העונה בספרד עם סגל חסר, ללא רכז בכיר במקומו של קמפאסו וללא סנטר נוסף לצידו של אדי טבארס. על פי הערכות, ריאל תמתין לסיום עונת ה-NBA כדי להחתים שני שחקנים שייפלטו מהליגה הטובה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully