וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 0:2 את כפ"ס, הפועל חיפה סיימה אחרונה

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 22:00

קיזיטו העלה את כפ"ס ליתרון, לזמי השווה (65) וזנטי (86) הפכו לזהובים. הקבוצה של סילבס היא היחידה שלא ניצחה במפעל לאחר שהפסידה 4:2 להפועל חדרה. עירוני ק"ש ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

שבוע לפני פתיחת עונת 2020/21 בליגת העל, ערכו קבוצות ליגת העל ניסוי כלים אחרון באמצעות משחקי הדירוג של גביע הטוטו. שלושה מפגשים מסקרנים נערכו הערב (ראשון) שודאי היוו חימום ראוי לקראת גמר ליגת האלופות: בני יהודה גברה 1:2 על הפועל כפר סבא בקרב על המקום השביעי, בעוד עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד והיא סיימה במקום ה-11. הפועל חיפה הפסידה 4:2 להפועל חיפה וסיימה אחרונה.

שחקן הפועל חיפה גל אראל מול שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני. שלומי גבאי
צילום: שלומי גבאי/שלומי גבאי

בני יהודה - הפועל כפר סבא 1:2

בני יהודה סיימה שביעית את משחקי גביע הטוטו לאחר שגברה 1:2 על הפועל כפר סבא במסגרת משחקי הדירוג. האורחת הוליכה במחצית הראשונה משער של קיזיטו שניצל טעות קשה של דן מורי (40), אך הזהובים ערכו מספר חילופים במחצית השנייה והשיגו מהפך בעזרת שערים של המחליפים אריאל לזמי (65) ועמית זנטי במבצע אישי מרשים (86). ניצחון שני ברציפות לבני יהודה, לקראת פתיחת הליגה בסוף השבוע הקרוב.

הרכב בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, תאמבי סגס, אמיר רוסתום, שי מזור (עמית זנטי, 73), סתיו פיניש (פדרו קמפוס, 58), יוסיף מוסא (אליאן רוחנא, 46), ניב זריהן (דור ג'אן, 44), רועי בן שמעון (אריאל לזמי, 58).

הרכב הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ' (איתמר ישראלי, 46), טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, רז כהן, איתי שור (אור דסה, 46), לוואגה קיזיטו, עומר פדידה (אמאדו סוקונה, 66), שגיא דרור.

עוד בוואלה!

בני יהודה: ברק לוי חתם אחרי ששוחרר מהפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חדרה רודריגו בונגונגי מול שחקן הפועל חיפה גל אראל, גיא משפתי. שלומי גבאי
רודריגו בונגונגי מול גל אראל וגיא משפתי/שלומי גבאי

דקה 20: כדור שנהדף מהגנת כפר סבא הגיע לניב זריהן שבעט מתוך הרחבה כדור חד שחלף מעט מעל המסגרת.

דקה 40: גול! 0:1 להפועל כפר סבא: טעות קשה של דן מורי שלא הצליח להרחיק כמו שצריך כדור עומק של טום שלח גרמה לכך שקיזיטו עמד לבדו מול עומר ניראון וכבש ללא קושי את הראשון של האורחת.

דקה 65: גול! בני יהודה משווה ל-1:1: קרן קצרה של המארחת הגיעה לאמיר רוסתום שהגביה כדור מדוד שמצא את ראשו של אריאל לזמי שנגח את שער השוויון לזהובים.

דקה 86: גול! 1:2 לבני יהודה: עמית זנטי קיבל כדור בצד שמאל של רחבת כפר סבא, חלף על פני טום שלח ובעט כדור שפגע בטל מחלוף, הטעה את איתמר ישראלי שעלה כמחליף וחדר פנימה.

שחקן הפועל חיפה גל אראל מול שחקן הפועל חדרה עבדאללה ג'אבר. שלומי גבאי
גל אראל מול עבדאללה ג'אבר/שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 0:2

בחזרה הגנרלית למשחק הפתיחה של ליגת העל, גברה עירוני קרית שמונה 0:2 על מ.ס. אשדוד והיא סיימה במקום ה-11 את משחקי הדירוג של גביע הטוטו. הקבוצה של רן בן שמעון עלתה לראשונה בהרכב עם הבלמים טימותי אוואני וננאד צבטקוביץ' שטרם שיחקו יחד בהכנה, אך לא נראתה טוב ונכנעה לשני מהלכים קבוצתיים יפים, כשלוסיו המשיך פנימה כדור של אריאן רוצ'ט בדקה ה-6 ובישל למחליף גיא בן לולו את השני (61).

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, דור אלו (יובל לוין, 77), אורי דהן, עידן נחמיאס, ניר דרורי (זיו מורגן, 65), סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת (מרסל סאמרה, 76), אדריאן רוצ'ט (גיא בן לולו, 57), אופיר מזרחי, לוסיו.

הרכב מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ, גיל כהן, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, דין דוד, שגיב יחזקאל (סתיו טוריאל, 63).

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו מול שחקן הפועל חיפה סער פדידה. שלומי גבאי
מקסים פלקושצ'נקו מול סער פדידה/שלומי גבאי

דקה 6: גול! 0:1 לעירוני קרית שמונה: מהלך קבוצתי יפה של קרית שמונה הסתיים בהגבהה של אדריאן רוצ'ט אליה הגיע לוסיו שכבש בבעיטה מהאוויר.

דקה 57: דין דויד חדר לרחבת קרית שמונה ושחרר בעיטה אדירה שננעצה במשקוף.

דקה 61: גול! 0:2 לעירוני קרית שמונה: כדור רוחב שהכניס לרחבה לוסיו מצא את המחליף גיא בן לולו שדחק פנימה את השני של קרית שמונה.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
בכורה בקבוצתו החדשה. רובי לבקוביץ'/שלומי גבאי

הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:4

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו כדי להימנע מלסיים במקום האחרון, כשחדרה יצאה עם ידה על העליונה. השחקנים של שרון מימר נראו טוב יותר, ועל אף שעדיין חדרה לא השלימה סופית את בניית הסגל הציגה הקבוצה את אונוריודה אודה שהראה ניצוצות וכבש צמד לזכות המארחת (27, 43) במחצית הראשונה. וויליאם אגאגדה צימק עבור הפועל חיפה (55) אך שובל גוזלן המחליף כבש את השלישי וסידר את הרביעי לריף מסיקה בתוספת הזמן. שער מצמק של גל אראל בפנדל לא מנע מהפועל חיפה לסיים אחרונה את גביע הטוטו, כשהיא הקבוצה היחידה שלא ניצחה במפעל. רובי לבקוביץ' ערך הופעת בכורה טובה בשער המארחת.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח (מנשה זלקה, 67), עבדאללה ג'אבר, עומר לקאו, יאיא מלג'ה, מקסים פלקושצ'נקו (אסי גומה, 90), גוסטבו מרמנטיני (ריף מסיקה, 89), רודריג בונגונגי, אונוריודה אודה (שובל גוזלן, 67).

הרכב הפועל חיפה: יסמין בוריץ', גיא משפתי, מיקי סירושטיין, עידו לוי, רז נחמיאס, גל אראל, תומר אלטמן, סער פדידה (ירין סרדל, 78), רז שטיין, אלמוג בוזגלו (דודו אלטרוביץ', 84), וויליאם אגאדה.

שחקן הפועל חדרה אונוריודה אודה עם מקסים פלקושצ'נקו. שלומי גבאי
כבש צמד לזכות חדרה במחצית הראשונה. אונוריודה אודה/שלומי גבאי

דקה 27: גול! 0:1 להפועל חדרה: טעות של עידו לוי איפשרה לאודריודה אודה למצוא את עצמו לבדו מול יסמין בוריץ' וגלגל לפינה הימנית של שוער הפועל חיפה את שער היתרון של חדרה.

דקה 31: בעיטה מסוכנת של הפועל חיפה פגעה בשחקן הגנה ונהדפה בקצות האצבעות של רובי לבקוביץ'.

דקה 42: גול! 0:2 להפועל חדרה: אונוריודה אודה שוב קיבל כדור בעומקה של הגנת חדרה, השתחרר בקלילות ממיקי סירושטיין וכבש את השני שלו במשחק.

דקה 55: גול! הפועל חיפה מצמקת ל-2:1: וויליאם אגאדה מצא את עצמו לבדו מול חבקוביץ' וגלגל בקלילות את השער המצמק לזכות האורחת.

דקה 69: גל אראל בעט כדור לא פשוט שנהדף על ידי לבקוביץ', שגם הוסיף זינוק אמיץ ומנע מאגאדה להשתלט על הריבאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully