וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן חילצה 1:1 בליל, טראורה מאנז'ה עם השער הראשון של העונה

שני שערים ושני מורחקים במשחק הפראי בין הרביעית בעונה שעברה לזו שסיימה שלישית. הקפטן של אנז'ה העניק לה 0:1 בדיז'ון

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

הליגה הצרפתית חזרה אמש (שישי) עם משחק הפתיחה של עונת 2020/21, בו בורדו ונאנט נפרדו ב-0:0. זה היה המשחק הראשון בליג 1 אחרי 166 ימים, מאחר שעונת 2019/20 הופסקה אחרי התפרצות נגיף הקורונה ולא חודשה. על שער הבכורה לעונה זו היה חתום איסמעאל טראורה, שהעניק לאנז'ה 0:1 במגרשה של דיז'ון. ליל וראן נפרדו לאחר מכן ב-1:1.

בורדו - נאנט 0:0

משחק הפתיחה המתוכנן בין מארסיי לסנט אטיין, נדחה ל-17 בספטמבר בגלל מכת נדבקים אצל המארחת וכך אצטדיון בורדו-אטלנטיק אירח את ההתמודדות הראשונה. בצרפת קבעו שלכל משחק יוכלו להיכנס עד 5,000 צופים שיפוזרו ביציעים והערב היו שם כמה מאות.

מהדי זרקאן היה הדמות הטראגית של המחצית הראשונה. שחקן הכנף בן ה-21 רשם הופעת בכורה בליגה הבכירה בצרפת, אבל בדקה ה-20 דרך לא במתכוון על רגלו של ניקולא פלואה וספג כרטיס אדום שלא הגיע לו אחרי התערבות של צוות ה-VAR. נאנט ניסתה לנצל את היתרון המספרי והגבירה את הלחץ ככל שהדקות נקפו, אבל בנואה קוסטיל לא עמד בסכנה ממשית בין הקורות והקבוצות נפרדו ללא שערים ועם נקודה אחת.

שחקן בורדו, מהדי זרקאן. GettyImages
הורחק כבר אחרי 20 דקות. מהדי זרקאן/GettyImages

דיז'ון - אנז'ה 1:0

הקפטן איסמעאל טראורה התכבד בשער הראשון של הליגה ב-2020/21, והעניק לאנז'ה ניצחון חוץ. הבלם בן ה-34 היה במקום כדי לבעוט פנימה כדור שחזר מהקורה אחרי מהלך יפה של סאדה תיוב בדקה ה-22. דיז'ון מצאה את הרשת בדקה ה-51, אבל השער שלה נפסל בגלל נבדל. ניצחון רביעי ברציפות לאנז'ה במפגשי הליגה שלה עם דיז'ון.

שחקן ליל ג'ונתן במבה. GettyImages
כבש שער שהספיק רק לתיקו עבור ליל. ג'ונתן במבה/GettyImages

ליל - ראן 1:1

הקבוצה שסיימה במקום השלישי בעונה שנקטעה בגלל הקורונה ותופיע לראשונה בליגת האלופות, חילצה נקודה אצל זו שסיימה רביעית. המחצית הראשונה הסתיימה עם דקות של טירוף: בדקה ה-35 סשה בואה הצעיר בעט בראש של ריינילדו והשאיר את ראן ב-10 שחקנים, אחרי חמש דקות ג'ונתן במבה העלה את המארחת ליתרון, אבל בדקה ה-43 ריינילדו הורחק בעצמו אחרי פגיעה קשה בראפיניה. ג'ונתן דייויד, הרכש היקר בהיסטוריה של ליל, ערך בכורה בחוד ובוראק אילמז הטורקי החליף אותו בדקה ה-64 להופעה ראשונה שלו בליגה הצרפתית, אבל שניהם לא מצאו את הרשת ומנגד הקפטן דמיאן דה סילבה דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-78 אחרי בישול בנגיחה של ילד הפלא אדוארדו קמאבינגה שנכנס כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully