וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן, שים לב: פוסט האינסטגרם שהרתיח את ראפיד וינה

סוכנו של טקסי פונטאס פרסם פוסט לפיו מתנהל מו"מ להעברת היווני. במועדון הגיבו בזעם: "זה כל כך מכעיס, אנחנו לא בשוק!"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

בשנים האחרונות האינסטגרם הפך לכלי יותר ויותר דומיננטי בעולם הכדורגל וכיום סוכני כדורגל רבים משתמשים בו כדי לבשר על החתמות של שחקנים ומסתבר שאפילו על משאים ומתנים. כך היום למשל, פרסם דודו דהאן באינסטגרם שהוא מנהל מו"מ על מעבר של שי אייזן מהפועל תל אביב לקבוצה בפרמיירליג.

לשמחתו של דהאן, זו רק הפועל תל אביב ולא ראפיד וינה. סוכניו של החלוץ היווני טקסי פונטאס, שחקן ראפיד שסיים שלישי בטבלת מלך השערים באוסטריה, הלכו אתמול צעד אחד רחוק מדי מבחינת המועדון.

פונטאס כבש העונה 19 שערים במדי סגנית אלופת אוסטריה, מה שגרם לסקאוטים מרחבי אירופה לעקוב אחריו. אתמול בדף האינסטגרם של של הסוכנות MK Sport Consulting, העלו פוסט עם תמונה שלו כשלצדה שלושה סמלים: של אטאלנטה, סמפדוריה וריינג'רס. על כל אחד מהסמלים הוטבע סימן שאלה, משמע "לאיזו קבוצה מבין השלוש הוא יעבור?".

טקסי פונטאס, צילום מסך מדף האינסטגרם של הסוכנות שלו. צילום מסך מדף האינסטגרם של סוכנות MK Sport Consulting, צילום מסך
הפוסט המדובר/צילום מסך, צילום מסך מדף האינסטגרם של סוכנות MK Sport Consulting

המעשה הזה הבעיר את חמתם של ראשי ראפיד וינה והמנהל המקצועי, זוראן באריסיץ', רתח: "עכשיו אני ממש כועס. בכנות, זה כל כך מעצבן אותי. זו לא הדרך לעבוד, אנחנו לא בשוק. זה חסר מקצועיות לחלוטין".

באריסיץ' המשיך: "אי אפשר לנהוג בצורה כל כך אגרסיבית כשאין שום דבר ביד. מאחורי הקלעים נעשית עבודה כדי למכור את פונטאס, אבל אין שום דבר קונקרטי. סוכן טוב עובד בצללים ומודיע על עסקה רק אחרי שהיא נחתמת. אפשר להפוך את העניין לפומבי בשלב מסוים, אבל לא בצורה כזו!".

בסוכנות של פונטאס הבינו את הטעות ומיהרו למחוק את הפוסט, אבל בראפיד ממשיכים לכעוס עליהם מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully