וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: יפתח זיו חתם לעונה נוספת

21.8.2020 / 16:10

הגארד (25, 1.91) ששקל לעזוב למכבי חיפה נשאר בגן נר: "זה הבית החם". ליובין: "שמחים מאוד שנשאר". ייתכנו שינויים בסגל כתוצאה מהמהלך, הירוקים ינסו לצרף את בן שימול

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

כחודש אחרי סיום העונה החולפת, וכשחלק מהשחקנים הזרים כבר נוחתים לקראת העונה הבאה, גם המלפפון האחרון הגדול מבין השחקנים הישראלים החליט על עתידו. יפתח זיו, השחקן המצטיין בליגת העל בתקופה שלאחר הקורונה, חתם על חוזה לעונה נוספת בגלבוע/גליל, אחרי שהתלבט בינה לבין מכבי חיפה בשבועיים האחרונים. מכבי חיפה צפויה לנסות לצרף כתוצאה מהמהלך את אבי בן שימול ששוחרר מהפועל אילת.

"מהרגע שנגמרה העונה ידעתי שאם לא אצא לאירופה להגשים את החלום ולשחק במסגרת אירופית, אהיה בגלבוע גליל", אמר הרכז. "הבית החם, האנשים החמים והסביבה הנכונה להצלחה! בקבוצה מאוד רצו שאמשיך, וגם אני רציתי. היו לי הצעות ממקומות אחרים ועשיתי גם הרבה ויתורים כל זה בגלל החשיבה שזהו המקום הנכון עכשיו".

ליאור ליובין הוסיף: "מאוד שמחים שיפתח נשאר, ושמחים על ההמשכיות שזה מאפשר לנו. יפתח ביסס עצמו כאחד הישראלים הבכירים בליגה, אנחנו מקווים שנמשיך ביחד את המומנטום שאתו סיימנו את העונה".

זיו (25, 1.91) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועד שקיבל את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת עבר באליצור קרית אתא, הפועל קרית טבעון ואליצור רמלה בלאומית. בעונת 2014/15 שיחק לראשונה דקות בקבוצה הבוגרת, אך אחרי עונה נוספת בה לא פרץ עבר לבני הרצליה ועד הפלייאוף רשם פריצה וקנה לעצמו מעמד בליגה. בעונת 2016/17 עבר למכבי אשדוד של מאיר טפירו, ואחרי עונה אחת עבר להנהיג את עירוני נהריה בה שיחק במשך שנתיים. העונה עבר לגלבוע/גליל ובעונה הסדירה רשם 11 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.4 ריבאודנים כשבפלייאוף הוא משתדרג ל-18.3 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים.

הגעתו של זיו לגלבוע עשויה לגרום שינויים בסגל של האדומים, שכן נכון לעכשיו חתומים בקבוצה ארבעה שחקנים שיכולים לשחק בעמדת הרכז - אייזיאה קאזינס, ג'ו תומאסון זיו וגיל בני. מלבדם חתומים בקבוצה הזרים קני בלקשיר ופטריק יאנג והישראלים חן כלפון, נתנאל ארצי, יותם חנוכי, בניה סרור ועמית גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully