וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה מבית"ר ירושלים וחלום ליגת האלופות: הזר החדש של בני סכנין מתרגל לישראל

החתימה שהשתבשה ברגע האחרון, הפנייה של המועדון מהבירה והמטרה העיקרית: "למה שלא נגיע לליגת האלופות?". אוסבלדו הנריקס בריאיון בקולומביה

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

לפני מספר ימים הודיעה בני סכנין על החתמתו של הבלם הקולומביאני, אוסבלדו הנריקס. אלא שכעת מסתבר שהנריקס הגיע במקרה לבני סכנין, כך לפחות על פי דיווחים בהודו. על פי הדיווח, הנריקס היה על סף חתימה בקרלה בלאסטרס, ואף לקח חלק באימוני היכרות שנערכו דרך הזום, אלא שבעקבות התפשטות נגיף הקורונה בחלקה הדרומי של הודו, הוא החליט שלא לחתום בשורות קרלה ובסופו של דבר חתם בסכנין.

בינתיים, דיבר הנריקס בקולומביה על הבחירה בסכנין: "שיחקתי בברזיל במשך שנים, וכשהחלטתי לעזוב, רבים שאלו אותי מדוע. הרגשתי שהגיע הזמן שלי להתקדם ולהמשיך הלאה. היו לי הצעות להמשיך בברזיל, אבל מבחינתי כסף הוא לא הכול בחיים. לצערי, אנחנו נמצאים בתקופה ששחקנים הם לפעמים עוד מספר עבור מועדונים, הם חלק מהעסק, ואחרי תקופה מדהימה בברזיל הרגשתי שאני צריך רענון בחיים שלי, אז החלטתי לחפש אחר חוויה חדשה."

אוסבלדו הנריקס שחקן בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
ליגת האלופות?! הנריקס/אתר רשמי, בני סכנין

"בניגוד לרבים אחרים, מבחינתי למגיפת הקורונה יש גם יתרונות", הוסיף הבלם. "זכיתי לבלות הרבה מאוד זמן עם המשפחה שלי בתקופה הזו, וזה גרם לי לחשוב. החלטתי לחקור מקומות חדשים בעולם ולשחק מעבר לים. היו לי הצעות מלא מעט מקומות, כמו ערב הסעודית, איחוד האמירויות, יפן, קוריאה וסין. חשבתי גם לחזור ולשחק בקולומביה, אבל המצב שם לא טוב בעקבות המגיפה. הייתה גם הצעה מישראל, ולא בפעם ה ראשונה. ב-2018 בית"ר ירושלים פנתה אליי, אבל לצערי המשא ומתן לא הבשיל. אז הייתה לי היכרות ראשונה עם הכדורגל הישראלי".

"עכשיו, כשהגעתי לישראל, נוכחתי לגלות שהיא שונה לחלוטין ממה שחושבים עליה בעולם", אמר הקולומביאני. "כמו שרבים חושבים שקולומביה נוראית ומלאה בסמים. בכל מקרה, החלטתי לבחור בישראל, גם בשל העובדה שמועדונים מהליגה הישראלית מגיעים למפעלים אירופיים. מבחינתי המטרה היא להעפיל לליגה האירופית או אפילו לליגת האלופות. למה לא בעצם? זה יאפשר לי שוב להתחרות ברמות הגבוהות ביותר".

הנריקס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הבלם בן ה-31 גדל במיז'ונאריוס ושיחק בשורות הקבוצה מבוגוטה שש שנים, לפני שהושאל לקווארטארו המקסיקנית שם שיחק שנתיים, לפני שנמכר לספורט רסיפה הברזילאית, משם המשיך לואשקו דה גאמה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully