וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת פסימיים בנוגע לשחרורם של ערן זהבי ודיא סבע

21.8.2020 / 7:35

גוואנז'ו R&F הודיעה כי לא תשחרר את השניים למשחקי ליגת האומות, וההתאחדות, שלא יכולה להיעזר באופ"א תיאלץ להתנהל מול ראשי הקבוצה הסינית. סבע וזהבי יחמיצו 6 משחקי ליגה במידה ויצטרפו לנבחרת

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

פסימיות בהתאחדות לכדורגל באשר לסיכויי הגעת ערן זהבי ודיא סבע למשחקי נבחרת ישראל מול סקוטלנד וסלובקיה בתחילת החודש הבא. כזכור אתמול (חמישי) פירסמה ההתאחדות לכדורגל, כי קבוצתם של השניים גוואנגז'ו ר. פ. הודיעה להתאחדות כי היא מסרבת לשחרר את השניים למשחקים ב-4 וב-7 בספטמבר במסגרת ליגת האומות דרג ב'.

ההתאחדות לכדורגל לא יכולה להיעזר באופ"א בנוגע למפעל זה ולא יכולה לבקש מהארגון לכפות על הסינים את שחרור השניים. האפשרות היחידה להשיג את השחרור היא באמצעות שיכנוע ראשי המועדון, אבל אלה עומדים על כך שהשניים יישארו מכיוון שיציאתם למשחקים והחזרה לבידוד של חמישה עשר יום, יובילו לכך שהם יחמיצו 6 משחקים של גוואנגז'ו, דבר לו מתנגדים בתוקף ראשי הקבוצה. בהתאחדות לכדורגל ימשיכו לנסות ולשכנע את ראשי גוואנגז'ו לאשר את הנסיעה כאשר גם זהבי וסבע והסוכן שלהם רונן קצב מנסים ללחוץ.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי עם דיא סבע. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
בנבחרת פסימיים בנוגע להגעתם למשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה. זהבי וסבע/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

הנבחרת תתכנס לקראת המשחק בסקוטלנד בעוד עשרה ימים ותמריא לגלזגו. בהתאחדות לכדורגל מקווים כי יתר הליגיונרים מאירופה יורשו על ידי המועדונים שלהם להגיע למשחקים ללא בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully