וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אני לא נגד חיסונים, רק נגד זה שידחפו לי לגוף משהו בניגוד לרצוני"

המדורג מספר אחת בעולם הגיב לטענות שהיו נגדו בשל הטורניר שארגן: "זה ציד מכשפות, בגללי נדבקו אנשים בסרביה וקרואטיה?"

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

אליפות ארצות הברית בטניס תהיה מוזרה מאוד השנה בשל הקורונה ותתקיים ללא רבים מהמדורגים הבכירים בעולם. התחרות עצמה תיערך בניו יורק בין 31 באוגוסט ל-13 בספטמבר כשעוד לפני כן ייערך במתחם של האליפות טורניר סינסינטי.

הטניסאי הבכיר ביותר שישתתף הוא המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ', שספג לא מעט ביקורת במהלך המגיפה על כך שקיים את הטורניר האדריאטי, במהלכו הוא ומספר טניסאים נוספים (גריגור דימיטרוב, בורנה צ'וריץ') נדבקו בנגיף.

בריאיון דיבר הסרבי על הטורניר שארגן ואמר: "ניסינו לעשות משהו מתוך כוונה טובה. כן, היו כמה צעדים שהיו יכולים להיעשות בצורה אחרת כמובן, אבל האם יאשימו אותי לנצח בכך שעשיתי טעות? כלומר, בסדר, אני אקבל את זה כי זה הדבר היחיד שאני יכול לעשות. אם זה הוגן או לא, אתם תגידו לי, אבל אני יודע שהכוונות היו טובות ונכונות ואם הייתה לי אפשרות לקיים את הטור האדריאטי שוב, הייתי עושה את זה שוב".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"אני רואה שהתקשורת הבינלאומית הוציאה את הדברים שלי מהקשר ואומרת שאני מתנגד לחיסונים מכל סוג". דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' נשאל האם הוא באמת מתנגד לחיסונים ואמר: "אני רואה שהתקשורת הבינלאומית הוציאה את הדברים שלי מהקשר ואומרת שאני מתנגד לחיסונים מכל סוג. העניין שלי עם חיסונים נוגע לזה שמישהו מכריח אותי לדחוף משהו לגוף שלי שאני לא רוצה. מבחינתי זה לא מקובל. אני לא נגד חיסונים מכל סוג כי מי אני שאדבר על חיסונים כשיש אנשים שנמצאים בתחום התרופות ומצילים חיים בכל העולם? אני בטוח שיש חיסונים שיש להם מעט תופעות לוואי ושעזרו לאנשים לעזור התפרצויות של מחלות ברחבי העולם".

לגבי אפשרות של חיסון לקורונה אמר דג'וקוביץ': "איך אנחנו מצפים לפתור את הבעיה שלנו בעזרת חיסון כשהווירוס הזה עובר מוטציה ממה שאני מבין?". וכשנשאל שוב לגבי החגיגות בבלגרד בזמן הטור האדריאטי, אמר הסרבי: "אני מסכים שהדברים היו יכולים להיות אחרת עם מועדון הלילה. הספונסרים של הטורניר ארגנו את זה, הם הזמינו שחקנים והרגשנו נינוחים. היה אירוע מוצלח, כולם היו שמחים ומאושרים. עשינו את כל מה שהרשויות ביקשו מאיתנו לעשות וקיימנו את כל החוקים מהרגע הראשון.

"כשמישהו מאוסטרליה או אמריקה מסתכל על מה שקרה בסרביה הוא אומר 'אוי אלוהים, אתם משוגעים? מה אתם עושים?', אני יכול להבין את זה. אני לא חושב שעשיתי שום דבר רע אם לדבר בכנות. אני מתנצל בפני אלה שנדבקו. האם אני מרגיש אשם בכל מי שנדבק מאז ואילך בסרביה, קרואטיה וכל האזור? ברור שלא. זה כמו ציד מכשפות, איך אפשר להאשים בנאדם אחד בהכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully