וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 47: אוסקר דה לה הויה הודיע על קאמבק

מתאגרף העבר האגדי אישר שיחזור לזירה - ולא לקרב ראווה כמו מייק טייסון: "התגעגעתי. החבר'ה של היום עושים את זה רק בשביל כסף"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון עושה הכנות לקאמבק שלו

בעוד מייק טייסון רמז בחודשים האחרונים על קאמבק בגיל 54, מתאגרף עבר נוסף החליט לשוב לזירה: אוסקר דה לה הויה. האמריקאי בן ה-47, שנחשב לאחד המתאגרפים הטובים בכל הזמנים ונכנס לזירה בפעם האחרונה לפני 12 שנים, אמר: "השמועות נכונות, אני הולך להתחיל להתאמן בשבועות הקרובים".

אלא שבניגוד לטייסון, שעתיד לקיים קרב ראווה מול רוי ג'ונס ג'וניור, דה לה הויה מדבר על כך שזה "הולך להיות קרב אמיתי. התגעגעתי לזירה. אני אוהב אגרוף. אגרוף נתן לי כל מה שיש לי, ואני מתגעגע".

"עבר הרבה זמן", הוסיף, "אבל האגרופים שלי מרגישים מהירים מתמיד. אצטרך לוודא שאני נמצא במצב פיזי מושלם, וזה מה שיקרה בשבועות הקרובים".

דה לה הויה, שסבל בעבר מהתמכרויות לסמים ואלכוהול, סיפר שהקאמבק החל להתהוות בראשו לפני מספר חודשים, בזמן שהביט מבחוץ על הענף: "כל המתאגרפים האלה לא ברמה שהיתה לפני 15-20 שנה. כולם רוצים כל כך הרבה כסף, הם רוצים את הירח. הם שוכחים שצריך להתאמן חזק, וזה יתרון גדול עבורי, כי אני יודע מה זה, להתאמן חזק. אני יודע איך להתאמן בצורה חכמה ואיך להתאגרף בצורה חכמה. כל החבר'ה האלה כאן רק בשביל הכסף, וזה ההבדל. אני אתאגרף בשביל התהילה, ונחשו מה - תהילה תמיד מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully