וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפס בתחזיות לפני הלוטרי: דני אבדיה שלישי במוק דראפט של "בליצ'ר ריפורט"

בארצות הברית משדכים את הפורוורד הישראלי לשיקגו: "ארתוראס קרנישובאס עשוי להעדיף אותו על פני פרוספקטים מובילים אחרים"

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

דני אבדיה נחת אמש (רביעי) באטלנטה כדי להתכונן לדראפט חודשיים מראש, אבל כבר מחר (בין חמישי לשישי) התמונה לגבי עתידו ב-NBA עשויה להתבהר חלקית, אחרי הגרלת הלוטרי.

לקראת ההגרלה, מפרסמים בארצות הברית תחזיות עדכניות. באחת מהן, של מומחה הדראפט של "בליצ'ר ריפורט" ג'ונתן וסרמן, אבדיה נמצא במגמה עלייה. על פי המוק דראפט שלו, אבדיה עשוי להיבחר בבחירה השלישית על ידי שיקגו.

מדובר בהפתעה מסוימת, שכן ברוב התחזיות ברור מי יאיישו את הבחירות 1-3 בדראפט. לאמלו בול, אנתוני אדוארדס וג'יימס וייזמן נחשבים לכמעט קונצנזוס בתור הכישרונות הבכירים בדראפט, אולם בתחזית האחרונה אבדיה משאיר את וייזמן מאחור.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה חוגג עם אמארה סטודמאייר. דני מרון
הרשים את קרנישובאס. אבדיה/דני מרון

"בסימולציה שעשינו, שיקגו מקבלת את הבחירה השלישית. לארתוראס קרנישובאס, הג'נרל מנג'ר החדש של הבולס, לא יהיה קשה 'למכור' את אבדיה להנהלה. אבדיה הוביל רק לאחרונה את מכבי תל אביב לזכייה באליפות בישראל בגיל 19 בלבד. הוא נראה חסון יותר אחרי הפגרה, קיבל תפקיד משמעותי יותר והראה ניצוצות מהיכולות שלו כפליימייקר", נכתב.

וסרמן הוסיף ש"לכל הפחות, היכולות המגוונות שאבדיה פיתח מעבר לים יתורגמו לשחקן משלים איכותי בשיקגו, שיוכל לשחק לצד זאק לאבין ולאורי מרקאנן. אלא אם ממפיס משוכנעת שג'יימס וייזמן יהיה שדרוג של וונדל קרטר ג'וניור, קרנישובאס עשוי להעדיף את ההתאמה הקלה של אבדיה לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully