וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מכינים עתירה נגד ההחלטה למנוע מהם את המקום בליגת העל

19.8.2020 / 18:46

אחרי שבמנהלת הודיעו כי ליגת העל תמנה בעונה הבאה רק 12 קבוצות, וכי האדומים לא יוכלו לעלות בשל הפיצוץ במגעים מול איגוד הכדורסל, שכרה הקבוצה את עו"ד גאייר. היו"ר רוסמן: "נשחק רק בליגת העל"

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) כי אם איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה לא יגיעו להסכם עד יום ראשון, לפיו הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגת העל, היא תגיש עתירה בנושא לבית הדין של איגוד הכדורסל. לצורך העתירה שכרה הפועל חיפה את עורך הדין יוסי גאייר, שייצג אותה בנושא.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. דני מרון
הערכות בכדורסל הישראלי כי למרות הפיצוץ, בסופה של סאגה יימצא הפיתרון שיעלה את הפועל חיפה לליגת העל. פרנקל/דני מרון

כזכור, אתמול הודיעו באיגוד הכדורסל ומנהלת הליגה כי המגעים להסכם ארוך טווח בין הצדדים התפוצץ, וכי מנהלת הליגה הודיעה לאיגוד כי בעקבות הפיצוץ ישחקו בעונה הבאה 12 קבוצות בליגת העל, וכי הפועל חיפה, העולה השנייה לליגה הראשונה, לא תעלה. במנהלת טענו כי הצדדים כבר הגיעו לסיכום, אך באיגוד הכדורסל דרשו לשנות סעיפים בהסכם, ואילו באיגוד טענו כי במנהלת מנסים להפוך את ליגת העל ל"ליגה סגורה".

הערכות בכדורסל הישראלי כי למרות הפיצוץ, בסופה של סאגה יימצא הפיתרון שיעלה את הפועל חיפה לליגת העל. בינתיים האדומים לא מתכוונים לשתוק: "החלטה הזוייה שנובעת ממאבק כוחני של מנהלת ליגת העל מול איגוד הכדורסל, שכולאת אותנו בתווך", אמר יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן בהודעה מטעם המועדון, "אם שני הצדדים לא יגיעו להבנות בסופ"ש הקרוב, נגיש ביום ראשון עתירה לבית הדין של איגוד הכדורסל. הפועל חיפה תשחק בעונה הבאה רק בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully