וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ניב יתחרה בטור דה פראנס: "זכות גדולה וכבוד גדול"

הרוכב של יזראל סטארט אפ ניישן יהיה הישראלי הראשון שמשתתף במירוץ היוקרתי בתבל: "יש לי פרפרים בבטן רק מהמחשבה שארכב שם"

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

היסטוריה בענף האופניים הישראלי: גיא ניב יהיה הרוכב הישראלי הראשון שיזנק בפתיחת הטור דה פראנס. "זו זכות גדולה לייצג את המדינה שאותה אני כה אוהב על הבמה הגדולה ביותר בעולם", אמר הרוכב של קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן. "כבוד גדול שהקבוצה שלי ואני נעשה את ההיסטוריה ביחד - והגשמת חלום אישי שלי מאז שהייתי אותו נער בר מצווה שביקש מהוריו את המתנה הזו , להיות נוכח כאוהד אופניים בטור".

"ש לי פרפרים בבטן רק מהמחשבה שאני ארכב שם אבל גם אין לי שום אשליות: מדובר במרוץ הקשה ביותר בעולם - ונראה שאין ספורטאי ישראלי שנתבע אי פעם להתמודד עם רמת קושי כזה", הוסיף ניב. "אבל עם כל המכשולים הצפויים לי במסע של 21 הימים האלה על פסגות הפירנאים והאלפים על פני 3,500 ק"מ - אני מאמין שאצליח לסייע לקבוצה להצליח - וכמובן להגיע לסיום המרוץ בשדרות האליזה בפריז".

הרוכב הישראלי גיא ניב. סטארט אפ ניישן, אתר רשמי
התרגשות גדולה, ובצדק. גיא ניב/אתר רשמי, סטארט אפ ניישן

קבוצת הרכיבה הישראלית ישראל סטארט אפ ניישן תזנק לטור דה פראנס בשבת הבאה - הפעם הראשונה שקבוצה שנוסדה בישראל ונמצאת בבעלות ישראלית תתחרה באירוע הספורט השנתי הגדול והנצפה בעולם." גיא הוכיח לנו שהוא משתפר כל הזמן גם פיזית וגם מנטאלית. ראינו התקדמות אצלו אפילו במהלך השבתת העונה בשל משבר הקורונה", הסביר מנהל הקבוצה צ'ל קרלסטרום, אבל הזהיר: "מדובר באתגר שאין לו אח ורע. אני לא מאמין שאתלט ישראלי כלשהוא התייצב מעולם מול אתגר כזה. אבל אנחנו בוטחים וסומכים על גיא שיוכל לעמוד בכך".

הספירה לאחור של ישראל סטארט אפ ניישן לטור דה פראנס שיוזנק בשבת הבאה - 29 באוגוסט בניס - כבר החלה. הסגל הסופי של הקבוצה לטור דה פראנס שיכלול 8 רוכבים יחד עם גיא ניב יגיע לניס ביום שלישי הקרוב ויתכנס תחת כללים חמורים ביותר של בטיחות מקורונה שהוכתבו על ידי המארגנים וכוללים סדרת בדיקות תכופה ומתכונת " בועה", עם מגבלות חמורות על חשיפת הרוכבים לסביבתם כאשר התפרצות קורונה באחת הקבוצות תביא להשעייתה המידית ואף לביטול הטור כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully